کد خبر 1494823
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
سفر فرمانده تروریست‌های سنتکام به اراضی اشغالی

فرمانده واحد «سنتکام» ارتش تروریستی آمریکا روز سه‌شنبه برای یک سفر سه روزه وارد اراضی اشغالی شد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، «مایکل کوریلا»، فرمانده سرفرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا روز سه‌شنبه برای سفری به مدت سه روز وارد اراضی اشغالی شده است.

به نوشته رسانه صهیونیستی «تایمز آو اسرائیل»، نظارت بر اجرای یک رزمایش نظامی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در دستور کار سفر این ژنرال آمریکایی است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این فرمانده آمریکایی در ابتدای سفرش از واحد ۵۰۴ اداره اطلاعات این ارتش که در زمینه «اطلاعات انسانی» تخصص دارد، بازدید کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی نوشتند، کوریلا در ادامه به سراغ ارزیابی مقدماتی از بخشی از رزمایش دو هفته‌ای که ارتش رژیم صهیونیستی تحت عنوان رزمایش «مشت قاطع» آغاز کرده، رفته است.

به نوشته این رسانه‌ها، رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی با مشارکت هر سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی این ارتش به مدت دو هفته از شمال تا جنوب اراضی اشغالی برگزار می‌شود و هدف اصلی آن شبیه‌سازی جنگ در چند جبهه است. رژیم صهیونیستی قرار است همزمان با برگزاری این رزمایش دست به تغییر مسیر پرواز هواپیماهای مسافربری در اراضی اشغالی بزند.

ارتش صهیونیستی همچنین اعلام کرد، فرمانده واحد تروریستی سنتکام مذاکراتی را با ژنرال «هرتزی لوی»، فرمانده ارتش این رژیم و دیگر مقام‌های آن بر سر همکاری بین نظامیان رژیم اشغالگر قدس و آمریکا برگزار کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    رژیم صهیونیستی و آمریکا در صدد انجام عملیات تروریستی در ایران هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس