اوجی: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد

وزیر نفت گفت: شایعات درباره افزایش قیمت بنزین زیاد است تا فکر و افکار مردم را به هم بریزند اما دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

به گزارش مشرق، جواد اوجی وزیر نفت صبح امروز (چهارشنبه دهم خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تعامل ایران و ترکمنستان در حوزه انرژی گفت: ترکمنستان چهارمین قطب گازی جهان است و سیزدهم از ابتدای فعالیت خود بحث تسویه بدهی مربوط به واردات گاز از ترکمنستان در دوره‌های قبل را پیگیری کرده است.

وی افزود: خوشبختانه با تدابیر خوبی که اندیشیده شد، ظرف همین مدت ۲۰ ماه در سه قسط مطالبات طرف ترکمن را به‌طور کامل پرداخت کردیم و اصل بدهی تسویه شده است.

وزیر نفت یادآور شد: از ابتدای دولت سیزدهم ملاقات و مذاکراتی با طرف ترکمنی داشتیم خوشبختانه قضیه مبادله (سوآپ) گاز را در سال ۱۴۰۰ و در نخستین سفر خارجی من به ترکمنستان پیگیری کردیم که خوشبختانه سال گذشته این میزان به دو برابر از خاک جمهوری اسلامی ایران به سمت آذربایجان رسید.

اوجی در ادامه با رد مجدد افزایش قیمت بنزین گفت: شایعات در این مورد زیاد است تا فکر و افکار مردم را به هم بریزند؛ بارها اعلام شده که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

وزیر نفت همچنین درباره تغییر میزان سهمیه‌های بنزین اضافه کرد: سهمیه‌ها تغییری نمی‌کند و مطابق گذشته خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    نه اول شایعه رو میندازید وسط واکنش مردم رو ببینید و قیمتها بر اساس واکنش مردم صورت بپذیره بهتون بگم افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی یعنی ورود به ابر تورم بزحمت نرخ دلار دو سه ماهیه ثابت شده ببینید میتونید تورم دوباره رله بندازید
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    شاید اونایی که این شایعات را می سازند از اینکه یک لیتر آب معدنی 8 هزار تومن بوده و یک لیتر بنزین ازاد 3 هزار تومن، ناراحتند.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    1 0
    بنزین از آب ارزانتر است سهمیه نکنیدما باغچمون باهاش ابیاری می کنیم
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    1 0
    خوب بجای گران کردن بنزین بنزین آزاد را شما گران کنید گران کردن بنزین باید بتدریج شروع شود و نه ناگهانی تاخیر دولت اشتباه است و اشتباه بزرگتر گران کردن ناگهانی بنزین است
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    1 0
    خوب کسی خودرو ندارد چه استفاده ای از این یارانه بنزین می برد
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    1 0
    بهترین راه حل برای حذف یارانه بنزین 1- گران کردن تدریجی آن است 2- زمان گران کردن بنزین مهم است نباید گران کردن بنزین در فصول گرم سال اتفاق بیافتد این اقدام در اوج مصرف باعث ایجاد اغتشاش می گردد گران نمودن بنزین باید همیشه دردر فصول سرد سال مثل اذرماه و دی و بهمن ماه اتفاق بیافتد تا کف خیابان ها هم کمی خلوت شده باشد باران و برف هم به مانع از اغتشاش شود
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    سهمیه بدون تغییر اما اضافه ازاد
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    بنزین رابجای اب بفروشید تقلبی که باعث خوشحالی وسود است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس