کد خبر 1495017
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
خودرو

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تخلفات حادثه‌ساز بیشتر به‌سرعت‌ها و سبقت‌ها بازمی گردد و سرعت‌های غیرمجازی که چاشنی کار راننده متخلف است باعث بروز حوادث و تصادفات ناگوار می‌شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ «علی اصغر شریفی» درباره برخورد پلیس نامحسوس با تخلفات رانندگان حادثه‌ساز توضیح داد:«پلیس نامحسوس بیشتر در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در سراسر کشور فعالیت دارد و در شهر تهران در بزرگراه‌ها با تخلفات سرعت و سبقت و حادثه‌ساز برخورد می‌کند.»

وی افزود:«تخلفات حادثه‌ساز بیشتر به‌سرعت‌ها و سبقت‌ها بازمی گردد و سرعت‌های غیرمجازی که چاشنی کار راننده متخلف است باعث بروز حوادث و تصادفات ناگوار می‌شود. بنابراین تمرکز اصلی گشت‌های نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ بر رفتارهای پرخطر رانندگان متخلف است. البته می‌توان گفت که رانندگانی که سرعت‌های غیرمجاز دارند و لایی‌کشی می‌کنند شکار تیم‌های نامحسوس پلیس راهور می‌شوند.»

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد:«همکاران بنده در پلیس نامحسوس طبق قانون و در طول یک شبانه‌روز حدود ٧٠ دستگاه خودروی متخلف را در بزرگراه‌ها به پارکینگ منتقل می‌کنند که این خودروها همزمان سرعت غیرمجاز و تخلف سبقت غیرمجاز را انجام داده‌اند. این خودروها هم اعمال قانون شده و هم به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند.»

سرهنگ شریفی تاکید کرد: «آمارها نشان می‌دهد که ساعات اوج حرکات مخاطره‌آمیز رانندگان حرفه‌ای پرتخلف که سرعت عمده‌ترین تخلف انان است، از ساعت ٢٢ الی ٢ بامداد و به خاطر خلوتی معابر این فرصت را پیدا می‌کنند که با سرعت‌های غیرمجاز تردد کنند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    باید نقره داغ بشن تا دست از کارهای نمایشی بردارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس