مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: امروز سه هزار قطعه در قالب طرح قانون جوانی جمعیت به خانواده های دارای سه فرزند واگذار خواهدشد.

به گزارش مشرق، احسان خواجه رضایی گفت: در قانون طرح جوانی جمعیت وزارت راه وشهرسازی مقرر شده بود که ۲۰۰ متر قطعه زمین در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر به خانواده های دارای سه فرزند باید اختصاص یابد که در استان یزد تاکنون ۴هزار و ۷۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی، ۴ هزار و ۷۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و تاکنون ۲ هزار نفر متقاضی تایید نهایی شده و آماده تحویل گرفتن اراضی خود هستند.

او می گوید: ۳ هزار قطعه در استان آماده واگذاری است و برای این ۲ هزار نفر قرعه کشی خواهد شد و سایر متقاضیان متناسب با تامین زمین به آنها واگذار خواهد شد.

خواجه رضایی گفت : با توجه به ادامه دار بودن ثبت نام ها سایر مراحل قرعه کشی در مناسبت های بعدی برگزار خواهد شد، در شهر یزد این اراضی در شهرک پردیس زندگی به واجدان شرایط واگذار خواهد شد و در شهرستان ها نیز این اراضی در اختیار وزارت راه و شهرسازی تحویل داده می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 0
    مهمترین اولویت..... برای ازدواج جوونها کاری کنید وام میلیاردی کم بهره با اقساط بلند مدت بدید مشکل جمعیت و هزار تا مشکل دیگه حل بشه نمیبینید انحراف و بی حیایی جونها جامعه رو گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس