کد خبر 1495149
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
رفیعی: وقتش رسیده همه به احترام پرسپولیس ایستاده دست بزنید

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: وقتش رسیده که همه به احترام پرسپولیس دست بزنند چرا که ما امسال توانایی خودمان را نشان دادیم و لیاقت این قهرمانی را داشتیم.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی درباره قهرمانی پرسپولیس در فینال جام حذفی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که قهرمان شدیم. بازی بسیار خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. البته به تیم قابل احترام استقلال هم خسته نباشید می گویم. به هواداران خودمان هم تبریک می گویم. فکر می کنم وقتش است که همه ایستاده به احترام پرسپولیس دست بزنند. ما امسال توانایی خودمان را نشان دادیم و لیاقت این قهرمانی را داشتیم.

وی درباره کسب ۲ جام توسط پرسپولیس و حضور هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال کننده است که هواداران به استادیوم آمدند. چیزی به اندازه فوتبال مردم را خوشحال نمی کند. فوتبال برای مردم است. درباره قهرمانی هم باید بگویم که اصلا کار راحتی نیست. گفتم که همه باید به این نتیجه رسیده باشند که پرپسولیس لیاقت قهرمانی دارد. دو گانه در فوتبال واقعا سخت است. بقیه دوستانم در بقیه تیم ها بهتر است بهتر حرف بزنند تا مردم متوجه شوند چقدر این کار سخت است. خودم در پرسپولیس این تجربه را داشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    1 1
    استقلالی ها فقط برای مردها دست میزنند،به مرور زمان خیلی چیزها روشن خواهد شد،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس