کد خبر 1495175
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
فرجی: یک جام با اسنپ رسید، این قدرت پرسپولیس است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال دو جام را خودمان گرفتیم و یک جام هم با اسنپ به دست‌مان رسید که نشان از قدرت و اقتدار پرسپولیس دارد.

به گزارش مشرق، فرشاد فرجی بعد از فینال جام‌حذفی و برد ۲ بر یک پرسپولیس برابر استقلال اظهار داشت: امشب یک فصل سخت را با تمام مشکلات و فشردگی‌ که داشت به خوبی تمام کردیم. قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و قطعی شدن قهرمانی ما در سوپرجام که البته با اسنپ به دست‌مان رسید، اقتدار و قدرت ما را نشان می‌دهد و این موفقیت‌ها را به هواداران و علاقه‌مندان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: امشب یک بازی خوب را شاهد بودیم. قهرمانی در جام‌حذفی برای من به مراتب شیرین‌تر از لیگ برتر بود و این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم. آنها در طول فصل کنار ما بودند و در همه شرایط تیم و بازیکنان را حمایت کردند. فصل سختی بود اما آنها با صبوری خود ما را در این مسیر همراهی کردند و بدون شک در همه موفقیت‌هایی که به دست آوردیم، سهم زیادی دارند.

این مدافع پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس امسال یک تیم خوب و همدل بود، باشگاه، نیمکت و بازیکنان همه یک تیم بودند و اتحاد و همدلی ما باعث شد تا این موفقیت‌ها به دست بیاید.

پرسپولیس با فتح لیگ برتر و جام حذفی به طور خودکار عنوان قهرمانی سوپرجام را نیز از آن خود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناش IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    1 3
    استقلال همیشه استقلال است هر موقع رفتید جام باشگاههای آسیا را آوردید انموقع حرف بزنید، همه می دانیم امسال لیگ از ان سیاسی کاری بود که آنورش ناپیداست،شما باید امسال قهرمان می شدید،هر موقع مثل فرهاد مجیدی بدون شکست جام گرفتید کری بخوانید،تاج همیشه تاج هست،
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      3 1
      فعلا که پرچم بالاست ۔البته مدتهاس پرسپولیس سرورتونه پارسالم شانس اوردین دقه اخر مساوی کردین وگرنه اون جامم میگرفتیم ازتون۔پرسپولیس در چند سال گذشته ۲دفعه رفته فینال اسیا اونم با چه تیمهای!راستی شما چرا دیگه نمیتونین قهرمان شین
  • حمید IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    3 1
    بارها استقلالی ها گفتند این جام اسنپی جام با اسنپ آمد پرسپولیس. تبریک به مردم آریایی جهان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس