کد خبر 1495184
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷
پولادگر: امیدوارم استقلال در آسیا بماند/ نهادهای امنیتی به مساله ژیمناستیک ورود کنند

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان دیدار فینال جام‌حذفی گفت: امیدوارم استقلال در آسیا بماند و همه در تلاش هستیم تا این اتفاق خوب رخ دهد.

به گزارش مشرق، محمد پولادگر بعد از دیدار فینال جام‌حذفی فوتبال که با قهرمانی پرسپولیس همراه بود تاکید کرد: امشب یک بازی خوب را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و هواداران راضی به منزل خود رفتند، شور و هیجان این بازی نشان داد علاقه‌مندان به فوتبال از این بازی لذت بردند و تا آخرین دقایق بازی هم معلوم نبود کدام تیم برنده خواهند شد.

وی در خصوص عدم حضور وزیر ورزش در این دیدار گفت: واقعا شرایط جسمانی وزیر ورزش به گونه‌ای نیست که زمان طولانی را در چنین فضایی سر کند و به من دستور داد تا به نمایندگی از وی در این بازی حاضر شوم.

او با اشاره به حضور پرشور هواداران در این بازی و احتمال خطر با توجه به بازسازی سکوهای استادیوم آزادی تاکید کرد : این موضوع از قبل پیش‌بینی شده بود و همه بسیج شدند تا بهترین شرایط برای حضور هواداران در این بازی مهیا شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در واکنش به آخرین شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: امیدوارم مدارک باشگاه استقلال تایید شود و همه ما تلاش می‌کنیم تا این اتفاق خوب رخ دهد، استقلال و پرسپولیس با وجود این همه هوادار از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند و تلاش ما این است که آنها در آسیا حضور داشته باشند.

پولادگر در بخش دیگر سخنان خود و در واکنش به مسایل مطرح شده در خصوص اختلاس یک رئیس فدراسیون گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم چراکه موضوع به بخش حقوقی وزارت ورزش مربوط است اما بدون شک مراحل قانونی دارد که باید طی شود.

او در مورد حاشیه‌های فدراسیون ژیمناستیک و مسایلی که در این بخش از بدنه ورزش رخ داده خاطر نشان کرد: ما بر اساس قانون انتخابات را برگزار کردیم و فردی که الان سکان هدایت این فدراسیون را در دست دارد بعد از انتخابات با حکم وزیر ورزش مسوولیت خود را انجام داده اما فردی که فردی که مدعی است و از ارتباطات خود استفاده می‌کند در تیرماه ۱۴۰۰ دوره فعالیتش تمام شده و این مشکلات نباید ایجاد شود. از نهادهای امنیتی درخواست داریم به این مساله ورود کرده و آن را رسیدگی کنند، البته گزارش خود را داده‌ایم و براساس همان گزارش هم اجازه ندادند که او در انتخابات حضور یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    جناب پولادگر هنه ی ورزشیها چندساله استقلال رونابود کردن حالا که مدیرعاملش روعوص کردید تا مطالباتش رودیربده یا دیر دریافت بشه ازطرف استراملجونی میشه توصیح بدید اقای اجرلو که عالی برای استقلال کلر کرد چراعوص شد که استقبال امسال این بلاها سرش بیاد امیدوارم استقلال آسیا نره اصلال بره لیگ یک که هنه راحت شید پرسپولیس زوتقویت کنید بره آسیا جام بگیره هوادار استقلال وبازیکنانش که امسال اینهمه زحمت کشیدن چندماهه حقوق نگرفتن اونوقت استقلالی وجود نداره که حقش روبدید پرسپولیس
  • محسن شیری IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    واقعا باعث تاسف که کار ورزش کشور کار فوتبال ایران افتاده دست یه همچین آدمی... دفعه قبل اون مصاحبه رو کرد حالا اومده مثلا جبران کنه بعد از قه مانی پدسپولیس وخوشحالیش..از آقای رئیسی خواهش میکنیم کسایی رو بذارن سر کار که اولا سواد بعد تخصص اون کارو رشته رو داشته باشه..آخه این آدم کجاش به ورزش میخوره..ترو خدا انقدر با اعصاب مردم بازی نکنید..
  • امیر IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    نمسخواد دلت به حال استقلال بسوز.شمااگردلتون میسوخت اون بلاها رو سراستقلال نماوردید.مجیدی وریا استراماچونی و... بجاش داور بسازید برای لنگ.بدهی هاشونو بدید
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    نماند هم نماند سر تیم حکومتی سلامت.
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    اتفاقا العین امارات بیشتر پیگیر هست که استقلال حتما باشه!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس