کد خبر 1495213
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
ابلاغیه کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه ای برای سرمربی تیم استقلال صادر کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ در پی تخلفات صورت گرفته از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی مبتنی بر بدرفتاری نسبت به به مقام رسمی مسابقه و تحریک تماشاگران، ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

همچنین، سایر آرا و احکام مرتبط با این مسابقه درباره اشخاص دیگر به محض وصول گزارش انضباطی اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    ممیته انضباطی درمورد سرمربی استقلال چه سرعت عمل بالایی دارد اما درمورد بازی فولاد وپرسپولیس هنوز حکمی صادرنکرده است
    • رضا IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      واسه اینکه فولادی ها مثل سا پ ی نتو جفتک نمیندازه😋😋😜😋😜😩😜😋
  • رضا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    این ساپینتو اصلا وابدا درخد واندازه استقلال نیست برای چه ازتمدیدقرارداد حرف میزنید مگر بادیگرمربیان هم همین طور نمیشه به پرسپولیس باخت؟ مگر فرهادمجیدی تین رابدون شکست قهرمان نکرد؟ تازه بااین باختها وافتضاحی که به باراورد این همه ابروریزی ودرگیری تقاضای مبلغ بالاتر هم میکنه؟
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    برای مسئولین ایران اعم از ورزشی و قضایی و سیاسی و نظامی متاسفیم که این را به زندان نمی اندازند که انچه شایسته خودش می باشد را نثار فرهنگ و تمدن ایران و ایرانی می کند و دنیا فکر می کنند ما ضعیف ترین مردم تاریخ هستیم که یک بیگانه این چنین چاله میدونی رفتار می کند شما را به مقدسات این در کشور خودش جرات می کند یک هزارم این رفتار را نشان دهد و باعث تزلزل استقلال نیز همین شخص بوده ... وقتی وسط شهر تهران در محلی مملو از دوربین و پلیس و قاضی این چنین اعتبارات تاریخی ما را له می کنند از طالبان در لب مرز چه انتظاری دارید و وقتی مسئولین ما و نمایندگان ما این قدر بی عرضه اند که این رفتار را نمی بینند و وقتی همتای این مردک کیروش با حمایت عده ای وطن فروش 12سال با اعتبار این ملت بازی کرد و سرمایه ملت را به یغما برد و توهین کرد و رفت و هیچ کس بازخواست نشد معلوم است که جزیره امارات درخواست تنب کوچک و بزرگ دارد به زودی عراق خوزستان را می خواهد و اذربایجان به شمال می تازد افسوس از این همه درماندگی و بی لیاقتی...
  • معین IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    سرعت نور که میگن این هست.هنوز بازی تمام نشده مربی احضار میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس