فروش ۳۸ میلیارد تومانی اموال تملیکی استان تهران در سال‌ جاری

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه میزان فروش کالاهای موجود در این انبار نسبت به سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان افزایش داشته است، گفت: اموال تملیکی استان تهران از ابتدای سال‌ جاری تاکنون حدود ۳۸ میلیارد تومان فروش داشته است.

به گزارش مشرق، حسین ایزدی مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران، با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌ جاری ۶ حراج الکترونیک برای تعیین‌ تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان برگزار شده است، اظهار کرد: در روزهای آینده مزایده فروش کالاهای موجود در گمرک استان تهران برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان از موجودی کالاها به‌فروش برسد.

وی با اشاره به فروش ۳۸ میلیارد تومانی اموال تملیکی استان تهران در سال‌ جاری، گفت: این میزان فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۵ میلیارد تومان را نشان می‌دهد.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اینکه حمایت‌های قوه قضاییه موجب ارتقای عملکرد این سازمان شده است، افزود: براساس دستور دادستان، پیش‌بینی برگزاری ۴ مزایده در ماه برای تعیین‌ تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران انجام شده است.

ایزدی در ادامه تصریح کرد: ۲۰ خودروی هاوال به ارزش حدودی ۴۰ میلیارد تومان در مزایده ۵۷۲ استان تهران بارگذاری شده است.

وی همچنین در رابطه با وضعیت انبارهای سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد ضایعات موجود در انبارها نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است و برخی از کالاهای امحایی مانند اقلام شیمیایی و دارویی را با شرایط مناسب زیست محیطی برای انهدام و امحا به استان اصفهان ارسال کرده‌ایم.

مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به راه‌اندازی سامانه حراج خرده‌فروشی برخط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، استان تهران هفته‌ای ۲ مرتبه در این سامانه، حراج خواهد داشت.

ایزدی تاکید کرد: در این حراج‌ها ۴۰۰ یا ۵۰۰ قلم کالا عرضه خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود در هر حراج حدود یک‌میلیارد تومان کالا به‌فروش برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس