امیدِ تیم امید به لژیونرها؛ از انگلیس و هلند تا لهستان و ترکیه

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید ایران از احتمال دعوت از لژیونرها به اردوی این تیم برای مسابقات انتخابی المپیک پاریس خبر داد.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید امروز پنجشنبه نخستین نشست خبری خود را بعد از قبول هدایت این تیم برگزار و برنامه‌هایش را تشریح کرد.

عنایتی در بخشی از صحبت‌هایش به احتمال استفاده و دعوت از بازیکنان لژیونر هم اشاره کرد؛ نفراتی که در کشورهای اروپایی بازی می‌کنند و ممکن است برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به اردوی ایران دعوت بشوند.

سرشناس‌ترین چهره‌های مدنظر عنایتی که سابقه بازی در استقلال را هم دارند، اللهیار صیادمنش وینگر و مهاجم تیم هال سیتی انگلیس و امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم شارلوا بلژیک هستند.

امیدِ تیم امید به لژیونرها؛ از انگلیس و هلند تا لهستان و ترکیه عنایتی در نشست خبری

عنایتی با بیان اینکه برای حضور در تورنمنت غرب آسیا فرصت زیادی نداشته تا لژیونرها را دعوت کند، گفت: زمانی برای فکر کردن نداشتیم. نمی‌خواستیم این تورنمنت را از دست بدهیم. بازیکنان مهمی داریم که آنها را قطعاً می‌خواهیم. من خودم با اللهیار صیادمنش صحبت کردم. باید او را به سمت و سویی ببریم که این مسئولیت را درک کند.

وی به دیگر بازیکن مدنظرش که از زمان سرمربیگری مهدی مهدوی کیا در تیم امید حضور داشت اشاره کرد؛ یادگار رستمی که در لیگ لهستان بازی می‌کند.

عنایتی گفت: رستمی را هم داشتیم که من خودم آمارش را گرفتم. امیرحسین حسین زاده به بازی‌های مقدماتی انتخابی المپیک نمی‌رسد اما در بازی‌های آسیایی هانگژو می‌توانیم از او بهره ببریم.

علاوه بر این، علی جواد کالمرزی که در فوتبال هلند مشغول به کار است هم بازیکنی است که عنایتی در نشست خبری از او نام برد. کالمرزی در زمان سرمربیگری مهدوی کیا هم دعوت شد و آن زمان گفته می‌شد نتوانسته انتظارات کادر فنی را برآورده کند.

امیدِ تیم امید به لژیونرها؛ از انگلیس و هلند تا لهستان و ترکیه کالمرزی

به گفته عنایتی، کادر فنی تیم امید عملکرد سلیم توماج که در فنرباغچه ترکیه است را هم زیر نظر دارد تا در صورت لزوم از این بازیکن استفاده کند.

باتوجه به اینکه معمولاً مسابقات رده سنی امیدها در فیفادی برگزار نمی‌شود باید دید آیا لژیونرهای مدنظر عنایتی می‌توانند موافقت باشگاه‌های خود را برای حضور در اردوی ایران جلب کنند یا نه؛ آن‌هم در شرایطی که حتی باشگاه‌های داخلی هم همکاری سختی با تیم امید دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    کالمرزی قد بلندی داره یه گل هم زد آینده داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس