کد خبر 1495468
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله میلیاردی کالاهای قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان برای رسانه‌ها ارسال کرده، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح جزئیات این خبر گفته است: در راستای تحقق منویات رهبری و حمایت از کالای ایرانی و همچنین مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد اطلاعاتی خود به یک دستگاه خودروی کامیون حامل خرده بار که از مبدأ پایتخت به مقصد یکی از استان‌های شرقی کشور در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

وی با اشاره به کشف کالاهای فاقد اسناد و مدارک لازم گمرکی گفت: پس از دلالت خودرو به مقر پلیس و بازرسی از آن، ۳۰ هزار انواع فندک، ۴۹۷ کیلوگرم بادام، دو گونی البسه به وزن ۱۲۰ کیلوگرم، چهار کارتن انواع مواد غذایی و ... فاقد اسناد و مدارک لازم در پوشش کالاهای مجاز دیگر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف‌شده از سوی کارشناسان هشت میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال تعیین شده است، بیان کرد: در این خصوص، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

میراحمدی با بیان تأثیر مخرب قاچاق و احتکار کالا بر اقتصاد کشور، بر لزوم عزم جدی پلیس استان سمنان در برخورد با این پدیده شوم و مخرب اقتصادی تأکید کرد و از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    یک نفر هم حتما راننده کامیون بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس