منچستر یونایتد می‌تواند رویای ما را نابود کند

پپ گواردیولا به شاگردانش هشدار داد که منچستریونایتد قادر است رویای سه گانه آنها را در فینال جام حذفی روز شنبه نابود کند.

به گزارش مشرق، تیمهای منچسترسیتی و منچستریونایتد شنبه برابر هم به میدان خواهند رفت تا تکلیف قهرمان این فصل جام حذفی انگلیس مشخص شود. سیتی پیش از این لیگ برتر را برده و یونایتد فاتح جام اتحادیه شده است و هر کدام از دو تیم به دنبال دومین جام داخلی خود هستند.

سیتی دو فینال برای کسب سه گانه فاصله دارد. قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا فصل رویایی برای گواردیولا رقم خواهد زد. جالب اینجاست که تنها باشگاهی که چنین سه گانه را به دست آورده منچستریونایتد است.

پپ گواردیولا قبل از این دیدار گفت: در حال حاضر بیشتر روی یونایتد متمرکز هستم. بازی آنها مقابل چلسی را دیدم. من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. مثل گذشته، باید مراقب باشیم. باید برای این دیدار به بهترین شکل ممکن آماده شویم. یونایتد تیمی است که می تواند رویای کسب سه گانه ما را از بین ببرد.

"بازی ویژه"

سیتی که در ماه اکتبر یونایتد را ۶-۳ شکست داد، ۱۲ پیروزی متوالی در لیگ را پشت سر گذاشت و سومین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر به دست آورد. باخت هفته گذشته مقابل برنتفورد، که سیتی در آن تیم دوم خود را تقریبا به میدان فرستاد، اولین شکست آنها در ۲۶ بازی اخیر در تمامی رقابت ها بود.

داوید دخئا، دروازه بان یونایتد نیز پیش از این دیدار گفت: ما می دانیم که این یک فینال بزرگ است، یک بازی خاص. ما تمام سال را برای رسیدن به عنوان قهرمانی جنگیدیم. ما هر چه در توان داریم برای رسیدن به عنوان قهرمانی نشان خواهیم داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اااااامممممم IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ننننننننننن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس