کد خبر 1495776
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
زلنسکی: برای ضدحمله علیه روسیه آماده‌ایم

در ادامه پروپاگاندای کی‌یف و غرب در خصوص ضدحملات گسترده علیه روسیه، رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد این کشور آماده آغاز ضدحمله برای بازپس‌گیری اراضی خود است.

به گزارش مشرق، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای که شنبه منتشر شد، مدعی شد اوکراین آماده است ضدحمله برای بازپس‌گیری اراضی تحت کنترل روسیه را آغاز کند.

زلنسکی به روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» گفت: «نمی‌دانم چقدر طول میکشد و می‌تواند به شکل‌های مختلف پیش برود اما به شدت معتقدیم موفق خواهیم شد». وی تاکید کرد: می‌خواهیم این کار را انجام دهیم و آماده هستیم.

مقام‌های اوکراینی در روزهای اخیر پروپاگاندا در خصوص آغاز ضدحملات گسترده علیه ارتش روسیه را تشدید کرده‌اند و اخیراً زلنسکی بدون ارائه جزئیات گفت زمانبندی ضدحمله اوکراین تعیین شده است.

از طرف دیگر، «والری زالوژنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در یک ویدئوی یک دقیقه‌ای که سی‌ان‌ان از آن به عنوان یک پروپاگاندای نظامی یاد کرده و تنها در چند کلمه گفته که ضدحمله اوکراین علیه نیروهای روسیه قریب‌الوقوع است.

کی‌یف امیدوار است ضدحمله پویایی جنگ را که ۱۵ ماه از آن گذشته تغییر دهد. زلنسکی ماه پیش گفت اوکراین باید منتظر خودروهای زرهی قبل از آغاز ضدحمله باشد.

هفته‌هاست رسانه‌های غربی از احتمال وقوع حمله متقابل اوکراین سخن می‌گویند. اوکراین به بهانه آماده شدن برای این ضدحمله در حال دریافت تسلیحات پیشرفته غربی شامل تانک و دفاع هوایی و آموزش نیروهایش است.

رئیس‌جمهور اوکراین ضمن اذعان به این که چنین اقدامی می‌تواند بهایی سنگین داشته باشد، تاکید دارد کار بر روی ضدحمله مورد انتظار علیه نیروهای روسیه در حال انجام است و این اتفاق خواهد افتاد.

او اخیراً در مصاحبه با بی‌بی‌سی درباره ضدحمله احتمالی کی‌یف علیه روسیه گفت ارتش این کشور به زمان بیشتری برای آماده‌سازی آن نیاز دارد. وی افزود: غیرقابل‌قبول است که حمله را اکنون آغاز کنیم زیرا جان افراد زیادی از دست خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    4 1
    سال 2024 ، زلنسکی : کم کم داریم آماده میشیم ضد حمله رو آغاز کنیم ، اون فورو بده اینور جو ببینم !!!!خخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    شاید حمله ای صورت نگیرد
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 2
    با آرزوی پیروزی و سربلندی برای ملت و دولت اوکراین --لعنت بر پوتین و حامیانش
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    زلنسکی با این ضد حمله شاید خیالی اش !! دیگه چیزی از کشورش باقی نمی مونه!!
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    میخاد باز دلقک بازی راه بیندازد و دیگران را مقصر بداند تو که با چند پهباد انتحاری ایران زوارت در رفت نباید از این یاوه سرایی ها بکنی
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 1
      بدجوری سوختی روسوفیل دود بلند شد
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    تو رو خدا شروع کن دیگه کلی حسابت پر شده.
  • US ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 1
    اوکراین نباید منتظر تانک و جنگنده آمریکایی باشه ، چون اونا برا یک سال دیگه است نه الان ....
  • US ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 1
    گروهی از شبه نظامیان روس مخالف پوتین موسوم به «سپاه داوطلبان روس» با حمله به شهر شبکینو در استان بلگورود در فاصله ۶.۵ کیلومتری مرز اوکراین، آن را تیرباران کردند. من جای اوکراین بودم جنگ و همینطور ادامه میدادم تا برای ضد حمله آماده بشم ، حمله به خاک روسیه و گلوله باران مناطق اشغالی بهتر از ضد حمله با دستهای خالیه ، تانک های غربی و جنگنده نباشه ضد حمله آنچنان کاری نیست
  • مهدی ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    سال 2029 ، زلنسکی : کم کم داریم آماده میشیم ضد حمله رو آغاز کنیم ، اون فورو بده اینور جو ببینم !!!! بدجور میسوزن گداغرب های داغ تر از آش و بوی سوخنگی دنیا پر کرده خخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس