کد خبر 1495884
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟

زلنسکی درحالی ایران را متهم به دخالت در جنگ با روسیه می کندکه دولت زلنسکی با قاتلان مردم ایران روابط نزدیک دارند؛گروه منافقین که دستش به ۱۷ هزار ایرانی آغشته است؛بارها بامقامات اوکراین دیدار داشته اند

به گزارش مشرق، ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، اخیرا ویدیویی منتشر کرده است که از مردم ایران می‌خواهد فروش سلاح ایران به روسیه را متوقف کنند. این درحالی است که تحریم تسلیحاتی شورای امنیت سازمان ملل متحد از ۲۷ مهر ۱۳۹۹ پس از ۱۳ سال به پایان رسیده و ایران می‌تواند از کشورهای دیگر سللاح بخرد و یا بفروشد و جمهوری اسلامی نیز اعلام کرده است که برای جنگ روسیه و اوکراین، سلاحی به روسیه صادر نکرده است.

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟


جالب است بدانید که زلنسکی سال گذشته در عکسی فتوشاپ شده از لاشه پهپادهای کامیکازه روسیه، پیام داده بود: «بال‌های هیولای آهنین را می‌چینیم!» ولی امروز مستاصل از حملات پهپادهای روسی، انگشت اتهامات را به سمت ایران گرفته است.

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟

به چند دلیل مظلوم‌نمایی زلنسکی با ادعاهای بی‌پایه و اساس، به این شخص و سیاست‌هایش نمی‌آیند

اولاً: آن زمانی که در اوکراین نه جنگی بود و نه بهانه‌ای بنام فروش سلاح علیه اوکراین بود؛ اوکراین با مردم ایران دشمنی می‌کرد. بهتر بود زلنسکی در پیام ویدیویی‌اش به مردم ایران روشن می‌کرد که در حمایت از تحریم‌های ظالمانه و حمایت از قطعنامه‌های حقوق بشری علیه مردم ایران، در سازمان ملل چه سودی می‌برد؟!

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟


تحریم‌ها علیه مردم ایران بود و بیشترین صدمات تحریم را همین مردمی خوردند که امروز زلنسکی به آنها پیام داده است!

ثانیاً: زلنسکی ادعا کرده است که سلاح‌های ایران مردم اوکراین را هدف قرار می‌دهد. اما نگفته است که آغازگر جنگ اوکراین چه کسی است؟ آیا مردم ایران این جنگ را آغاز کرده‌اند که حالا طلبکارانه در پی تحریک مردم ایران است؟ و یا سیاست‌های جنگ طلبانه‌ زلنسکی بود که باعث شد دشمن درجه یک روسیه (ناتو) را به مرزهای روسیه بیاورد و حالا مردم اوکراین را آواره کشورهای همسایه کند؟

حضور داعش در ارتش اوکراین

زلنسکی وجود نئونازی‌ها و داعش را در ارتش اوکراین تکذیب کرده است. اما آسوشیتدپرس مجموعه‌ای از عکس‌ها و همچنین یک کلیپ ویدیویی منتشر کرده است که ظاهراً چندین تن از نظامیان اوکراینی را در خط مقدم در منطقه دونتسک نشان می‌دهد. اما نکته‌ای که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است نقش بستن علامت تروریست‌های داعش بر روی لباس یکی از این نظامیان است.

این اولین‌باری نیست که فعالیت عناصر داعشی در ارتش اوکراین تکذیب می‌شود اما تصاویر متعددی از ارتش اوکراین منتشر شده است که وجود تروریست‌های داعش را در اوکراین ثابت می‌کند.

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟

حضور نئونازی‌های افراطی در ارتش اوکراین

پوتین یکی از دلایل جنگ با اوکراین را «نازی‌زدایی» نام می‌برد. امروزه با شواهد متعدد حضور نئونازی‌ها در اوکراین دیگر قابل انکار نیست. تصاویری از این گروه‌های افراطی و خطرناک در ارتش اوکراین دیده می‌شود.

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟


ثالثا: دولت زلنسکی با قاتلان مردم ایران روابط نزدیک دارند. گروه منافقین که دستش به ۱۷ هزار ایرانی بی‌گناه آغشته است بارها با مقامات اوکراین دیدار داشته و حتی گزارش‌هایی درز کرده بود که منافقین، اعضای تروریستی خود را به اوکراین اعزام کرده تا در جنگ اوکراین نقش مستشاری برای اوکراین ایفا کنند.

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟
دیدار منافقین با کی‌یرا رودیک نماینده پارلمان اوکراین

چرا مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید؟
برای اولین‌بار وبسایت top war پرده از حضور منافقین در جنگ اوکراین برداشت

دلیل مهم دیگری که ژست مظلوم‌نمایی به زلنسکی نمی‌آید این است که اوکراین به عضویت با ناتویی درآمده که دست این سازمان تا مرفق آغشته به خون مردم بی‌گناه لیبی است. ناتو تهدید برای جهان و ایران محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    امان از دست اختلاف بینداز و حکومت کن کلا دارن اروپا رو به زمان جنگ دوم جهانی می برند و چه بسا اگر این جنگ گسترش یابد و حل و فصل نشود دامنه آن کل اروپا را در بر گیرد و فقط یک چرچیل حیله گر بتواند آن را کنترل کند نه جوجه سیاستمداران امروزی که اول برای هم شاخ و شانه می کشند بعد نقشه می کشند چه بکنند و بعد که توان خود را از دست دادند دم از صلح بزنند کلا وقتی منطق بر سیاست اعمال نشود می شود همین کلاف سر در گم یعنی جنگ فرسایشی بدون نتیجه ایی روشن!
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 6
    درود بر روسیه که علیه اولاف شوت نازی و ایتالیای فاشیست و آمریکای برده دار و بقیه اراذل غربی ایستاده، زلنسکی فاشیست کومونیست صهیونیست هم که اصلا ادم نیست بخوای ذکرش کنی
  • سید IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    9 3
    بدا به حال ملتی که با جهالت چنان بازیچه صهیونی ها و یانکی ها شود که برای خوشایند ایشان حاضر شود ابلهی که انتهای هنر وی ادا و اطوار درآوردن و دلقک بازی است را بر مقدرات خود حاکم کند و معجزه وار انتظار آزادی و پیشرفت داشته باشد!
  • US ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    7 2
    این متخصص گدایی هست
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 4
    چه ماهرانه تجاوز روسیه به اوکراین و ماله کشیدید ،باس به شماها جایزه بدند
    • عمیر IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 4
      درود به شرفت 💙💛
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      2 1
      شرف ؟؟!! غربگداها و طرفدارای اوکراینی های صهیونیست همجنس باز صحبت از شرف میکنن!!! خخخخخخخخ
    • عمیر IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      1 1
      روسگدای حقیر مگه بت اجازه صحبت دادن دادم که جواب منو دیدی هوادار پوتین دلقک؟
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 0
    اون موقعی که کنار امریکا مردم عراق را قتل عام میکردی از کشتار مردم عراق چی گیرت میامد دلقک
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 1
    ان شاء الله روسیه کمونیست و تمامی عاشقانش هر چه سریع تر از صفحه روزگار محو شوند. علی الخصوص عاشقان سینه چاک کمونیست ها.
  • عمیر IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 5
    دیدار با گروه تروریستی داعش ؟ خنده دارهه ، فقط روسگداهای حقیر میتونن باور کنن بارها و بارها مقامات دولتی اوکراین و وقت اوکراینی تکذیب کردن ولی یه روزنامه رسانه ای شرق هرروز روی این موضع مانور میده ، زنده باد شیربچه های اوکراینی و زلنسکی قهرمان !
  • عمیر IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 5
    پنجاه سال برای کسایی که از تروریست حمایت میکنن کمه باید بیشتر و بیشتر بکنه ، زنده باد اوکراین !
  • عمیر IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 6
    شعار هر ایرانی درود بر هر اوکراینی !
  • US ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 1
    آدم یاد اخباراتون در مورد عربستان میوفته !! چی میگفتید ؟! آل سقوط :)) خوب به همه ، همه چیز میچسبونید که کثافتکاری‌های روسیه و...بپوشونید ! در مورد کشتار مسلمانان چین بگو...
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 1
    زنده باد زلنسکی.کاش ما هم غیرت اینو داشتیم و زیر سلطه روسیه نمیرفتیم
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    2 1
    مشرق زحمت کشیدی برا خدمت به ارتش پوتین اما هیچ کس علاقه ای به حرفا نداره طرف داره به کشورش خدمت میکنه حالا دشمنانش هر اسمی میخان براش بزارن زیاد ناراحت نشین شکست پوتین متجاوز برا همه خوبه حتی خود روسها
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 1
    چقدر شماها پررو و وقیحید دستور ارباب پوتین بوده همچین رپرتاژی رو تولید کنید............
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    1 1
    آخه زلنسکی ی دلقک و بازیگر طنز تو تلویزیون که قرار بود خنده به لب مردمش بیاره بود که دقل باز گریه بر چشم مردم اوکراین و روسیه آورد کلاه بردار با لباس بازیگر طنز وارد کار ریاست جمهوری شداما برای کشور همسایه شاخ و شانه کشید و تهدید جنگ را پذیرفت چون از سوی کشورهای متخاصم پشتیبانی می شدتبدیل شد به آلت دست دشمنان روسیه در اصل یک صدام حسین جدید بود بی ادب باعث ویرانی کشور و مردم اوکراین شد آیا این بود انتظاری که از یک بازیگر طنز داشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس