دلایل مخالفت وزارت ورزش با برگزاری‌ مجامع سرخابی‌ها +عکس

ورزات ورزش و جوانان مخالف برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی ساعاتی قبل با انتشار یک استوری تاکید کرد فردا مجمع ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد، ظاهراً وزارت ورزش و جوانان تمایلی به برگزاری این مجامع در تاریخ ۱۶ خرداد ندارد.

محسن معتمدکیا، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار توییت‌هایی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: ورزش جایی برای خط و نشان کشیدن نیست و موضوعات تخصصی باید با حضور اهل فن به تصمیم نهایی برسد.

دلایل مخالفت وزارت ورزش با برگزاری‌ مجامع سرخابی‌ها +عکس

مخالفت با برگزاری مجمع در این مقطع و پیش از حکم AFC دلایل فنی داشت. انتخاب گزینه‌های اصلح برای هیات مدیره سرخابی‌ها به زمان بیشتری نیاز داشت اما «پافشاری‌های تکراری» مانع شد.

مدیران ۲ باشگاه وظیفه داشتند تا برگزاری مجامع در نقل و انتقالات به وظایف ذاتی خود بپردازند تا هواداران ۲ تیم دل نگران بستن تیم‌هایشان نباشند.

با این حال مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    اصولا مدعیان دروغین مردم سالاری از هرگونه جمع و اجتماع وحشت دارند مانند جن که از بیم الله وحشت دارند اینان از مردم وحشت دارند حتی از جمع شدن هیات مدیره باشگاه ها
  • معترض IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    هر جا صحبت از موفقیت پرسپولیس باشه وزارت ورزش بلاخص وزیر ورزش دخالت الکی میکنه و زور زیادی میزنه که بدترین ها برای پرسپولیس باشه،ولی زهی خیال باطل پرسپولیس راه اصلی را پیدا کرده
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    1 0
    مگر برای گرفتن مجوز برای تیمتون پیروزی و حل مشکل مالکیت مشترک نگفتید که استقلال دیگر زیر دست وزارت پیروزی و شرکا (وزارت ورزش سابق) نیست ؟ چه جوریه که وزارت پیروزی و شرکا هنوز داره برای استقلال تصمیم می گیره ؟ چی شد سوتی شد ؟ در ادامه جمع کردن مدارک برای AFC که کلا این فوتبال زشت و مافیایی ما را تعلیق کند همین پست را هم ترجمه کرده برای AFC خواهیم فرستاد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس