کد خبر 1496492
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
آمریکا: اوکراین برای ضد حمله به خوبی آماده است

مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا ادعا کرد که اوکراین "به خوبی" برای ضد حمله جهت  بازپس گیری قلمرو خود از نیروهای روسیه آماده شده است.

به گزارش مشرق، ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی به شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت: اوکراینی ها در جنگی هستند که تهدیدی وجودی برای بقای اوکراین است و معنای بیشتری برای سایر جهان دارد.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز اعلام کرد که اوکراین توانایی بازپس گیری سرزمین خود از روسیه را دارد و بر تعهد آمریکا به حمایت از اوکراین تاکید کرد.

سالیوان نیز در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان گفت: ما معتقدیم که اوکراینی‌ها در این ضدحمله موفق خواهند شد و ما به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد زیرا آنها به دنبال دفاع از خود در برابر تجاوزات مداوم روسیه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    1 1
    وقتی بی عرضه باشی همه کشور های دنیا هم پشتت باشن نمیتونی پیروز جنگ باشی چون اونا به فکر منافع خودشونن و شما رو هالو فرض کردن البیته تازگی ها با هلو یه کار دیگه میکنن که باید تو گوگل سرچ کنی
  • مانی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    2 3
    آمریکا اوکراینی ها رو مثل گوسفند به مسلخ می فرسته !
  • US ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    3 1
    خیلی ام خوب....
  • نیما IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    0 0
    اره به همین خیال باشید😁😁فقط با امپراتوی دروغین رسانه خودتونو بزرگ میکنید ولی در واقع هیچی نیستید. 210 میلیارد دلار و ده ها میلیارد دلار جداگانه دیگر خرج کردید و یک سانت هم پیشروی نکردید. به زودی و به امید حق علیه باطل اوکراین کاملا به روسیه ملحق خواهد شد. بیاین روراست باشیم. خودتونو گول نزنید. غربی ها شماها محکوم به شکست هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس