کد خبر 1496969
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
درودگر: تجربه رحمتی به ما کمک می‌کند/ اگر گواردیولا را هم می‌آوردیم عده‌ای ایراد می‌گرفتند!

مدیرعامل باشگاه نساجی به تشریح دلایل انتخاب سرمربی جدید این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، صادق درودگر مدیرعامل نساجی مازندران درباره انتخاب مهدی رحمتی به عنوان سرمربی این باشگاه اظهار کرد: هیات مدیره باشگاه پس از بررسی همه جوانب رحمتی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. ایشان سال‌ها به عنوان دروازه‌بان در لیگ قهرمانان بازی کرده و تجربه مربیگری‌اش در آسیا می‌تواند به تیم ما کند.

وی ادامه داد: مدیرعامل نساجی درخصوص برخی انتقادات نسبت به این انتخاب افزود: در فوتبال همیشه انتقاد وجود دارد. اگر گواردیولا را هم سرمربی می‌گذاشتیم عده‌ای می‌گفتند بازیکنان ایرانی را نمی‌شناسد و عده‌ای می گفتند با آب و هوای ایران آشنا نیست. در مجموع از نظر ما رحمتی بهترین گزینه است. از ساکت الهامی هم تشکر می کنیم، ایشان جزو گزینه‌های ما بود و در گذشته زحمت‌های زیادی برای این تیم کشیده است. برخی دیگر هم مهدی تارتار و مجتبی حسینی را پیشنهاد دادند اما در مجموع نظرات هواداران و تحلیل‌های فنی هیات مدیره را به سمت انتخاب رحمتی برد. قرارداد ۲ ساله با ایشان داریم و دنبال جذب بازیکنان با کیفیت هستیم. ایشان از باشگاه خواست که وضعیت بازیکنانی که قرارداد دارند یا بازیکن آزاد هستند را مورد مطالعه قرار بدهد و نتیجه را به باشگاه ارائه دهد.

مدیرعامل نساجی درباره وضعیت کادر فنی رحمتی در این تیم، خاطرنشان کرد: رحمتی چند مربی داخلی را به ما معرفی کرده و یک تمرین‌دهنده و بدنساز خارجی هم خواسته که هر دو کار را با هم انجام می‌دهد. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را با نساجی کسب کنیم. برنامه تیم این است که به دنبال بازیکنان جوان هم برویم و چند بازیکن جوان از فوتبال مازندران را جذب خواهیم کرد. به غیر از تیمی که خواهیم بست در ۵ نقطه از استان مازندران بهترین بازیکنان جوان را انتخاب و جذب خواهیم کرد. اگر لازم باشد یک تیم ب هم تشکیل می‌دهیم.

درودگر درباره وضعیت علیرضا حقیقی نیز گفت: حقیقی بازیکن بزرگی است و زحمات زیادی برای نساجی کشیده است. وی در جام جهانی بازی کرده و درباره او سرمربی تیم نظر خواهد داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 1
    به نظر حقیقی بمونه لااقل تیم لنگ بتونه با نساجی رفت و برگشت لیگ با دست پر 6 امتیاز از نساجی بگیره
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 0
      کیسه متوهم ببند هو میکشه گندش در میآد .... فقط از هواداری تهمت و متوهم بودن را یاد گرفتید.... تویی میان هیچ غلطی نیستید ....
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    رحمتی بدرد تیم دست سوم هم نمی خورد لعنت به این و مالک احمق چستقلالی و دزدی به نام درودگر لابی باز تهرانی دزد .... همان چستقلالی فکری احمق بدرد میخورد که فصل قبل رید به خودش و افکارش و چستقلالی ها چوب توی استینش کردن و جوابش را دادن ..... حیف جوانان مازندران و ورزش و فوتبالش .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس