کد خبر 1496982
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
برزیل دست بردار آنچلوتی نیست

رئیس فدراسیون فوتبال برزیل همچنان برای استخدام سرمربی رئال مادرید تلاش می‌کند.

به گزارش مشرق، ادنالدو رودریگز، رئیس فدارسیون فوتبال برزیل می‌گوید هنوز از تلاش ها برای جذب کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ناامید نشده و قصد دارد از فرصت بازی‌های دوستانه ملی در اروپا برای متقاعد کردن کارلتو برای قبول هدایت سله‌سائو استفاده کند.

رودریگز همچنین گفته قصد دارد با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مذاکره کد و به او بگوید آنچلوتی اولین انتخاب آن‌ها به منظور جانشینی تیته در تیم ملی برزیل است.

تیته پس از ناکامی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف تیمش از مرحله یک چهارم نهایی جام بیست و دوم با شکست در ضربات پنالتی مقابل کرواسی، از سرمربی‌گری تیم پنج ستاره جهان کنار رفت.

رودریگز طی یک کنفرانس خبری در ریودوژانیرو درباره انتخابت سرمربی آینده تیم ملی برزیل گفت: آنچلوتی انتخاب اول ما است و در سفر به اروپا می‌توانیم به اطلاعات بیشتری برسیم.

برزیل در ماه جاری میلادی با گینه در اسپانیا و با سنگال و پرتغال در لیسبون دیدارهای دوستانه‌ای خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال برزیل می‌گوید: این سفر برای ما بسیار حیاتی خواهد بود. می‌خواهم با آنچلوتی و پرز صحبت کنم. تنها پس از این اتفاق است که می توانیم بگوییم این انتقال ممکن است یا نه.

سرمربی ایتالیایی تا سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارد و ماه گذشته به پیشنهاد تیم ملی برزیل پاسخ منفی داد و گفت به قرارداد خود با کهکشانی‌ها احترام می‌گذارد. هرگونه جدایی زودهنگام آنچلوتی از رئال مادرید هم مستلزم پرداخت مبلغی به این باشگاه خواهد بود.

رودریگز در این باره می‌گوید: موضوع، پول نیست. موضوع، قرارداد است و کسی نمی‌خواهد آن را زیر پا بگذارد. ما تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا این انتقال به وقوع بپیوندد.

برزیل پس از حذف از جام جهانی بدون مربی مانده و در دیدار دوستانه ماه مارس برابر مراکش که با شکست ۲ بر یک این تیم همراه بود، رامون منزس سرمربی تیم زیر ۲۰ سال سله‌سائو، هدایت ایم تیم را به عنوان سرمربی موقت برعهده داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس