کد خبر 1497043
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
دستگیری سارق با هویت جعلی سرهنگ دوم

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای که با استفاده از لباس نظامی درجه سرهنگ دومی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد باقر قدم زاده سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی در محدوده دربند و شمال تهران توسط یک نفر مأمور نما رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار عملیات کلانتری ۱۲۲ این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: مأموران پس از اخذ مجوزهای قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم را زمانی که قصد سرقت از یکی از شهروندان را داشت، دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم مدارک هویتی جعلی و البسه نظامی کشف و وی در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی اعتراف و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی با مراجعه به مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ قدم زاده در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    سلام. از این افراد زیاد هست .در املاکهای مسکن،در بین دلالان ، معمولا با لباس شخصی خود را معرفی می کنند
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    1 0
    جرم این فرد فقط دزدی نیست . این فرد موجب بی آبرو شدن پلیس و نیروهای انتظامی کشور است . اما متاسفانه با قوانین فعلی دست قضات بسته است و نه تنها فرد تنبیه نمیشود بلکه بعد از ازادی مجددا به اقدامات خلافکارانه خود باز میگردد .باید فکری برای اصلاح قوانین کرد به جای تعیین جریمه به ریال که بی ارزش شده است طلا یا سکه تعیین شود . مثلا زمانی 150هزار تومان جریمه بوده ولی امروز پول چند تا پفک است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس