کد خبر 1497104
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش مشرق، استقلال لیگ بیست و دوم را با قرار گرفتن در جایگاه سوم و نایب قهرمانی در جام حذفی پشت سرگذاشت. در این میان هواداران استقلال پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس در دربی جام حذفی حملاتی به کاپیتان تیم شان کردند. او پس از گذشت چند روز در پستی اینستاگرامی عذرخواهی کرد و نوشت:

سلام به هواداران عزیز استقلال. در این یک هفته خیلی با خودم کلنجار رفتم که چطور جواب شما عزیزان را بدهم اما فقط خدا می‌داند چه روزهایی را پشت سر گذاشتم. همیشه یاد گرفتم به دردِ روزهای سخت دردی دیگر اضافه نکنم و شاید اگر کلامی از زبانم بعد از بازی خارج می‌شد ناراحتی شما را بیشتر می‌کرد.

به همین دلیل در این چند روز صبر کردم، حرف شنیدم و سختی کشیدم تا اینکه امروز تصمیم گرفتم حرفم را به شما عزیزان بزنم و بابت باخت در دربی عذرخواهی کنم. می‌دانم چقدر ناراحت هستید و چه ساعت‌های تلخی را پشت سر گذاشتید، به خاطر همین از شرمندگی شما سکوت کردم و پیش شما خجالت زده هستم. منِ کاپیتان استقلال شرمنده‌ام که امسال آنطور که می‌خواستید نشد ولی از شما خواهش می‌کنم اجازه ندهید یک عده ناجوانمرد من را طوری قضاوت کنند که حقم نیست.

هواداران عزیز در این ۱۰ سالی که در استقلال بودم نه از مربی برای بازی کردن خواهش کردم و نه برای ماندن با مدیر عاملی لابی کردم. اگر اینجا در استقلال تیم محبوبم بودم فقط لطف خدا و حمایت هایی که از سمت شما داشتم. امسال فشارهای بسیار زیادی از خودی و غیر خودی تحمل کردم اما همه را به جان خریدم و سکوت کردم. آن روزها حرفی نزدم و سکوت کردم،امروز خودم و خانواده‌ام ناسزا می‌شنویم و قضاوت هایی در موردم انجام شد که حقم نبود.

در این سالها هر وقت قضاوت شدم همه چیز را به خدا واگذار کردم، الان هم اعتقاد دارم کسانی که این جو ناجوانمردانه را برای من ساختند جواب کارشان را می‌گیرند. آنهایی که گفتند حسینی بعد از گل تساوی استقلال در دربی ناراحت شده مطمئن باشند که خدا جوابشان را خواهد داد هر چند در مقابل شما هواداران واقعی و دلسوز استقلال سرم پایین است و همه حرف‌های شما را به دیده منت،می‌گذارم و بابت همه اتفاقات امسال که حتی مقصرش بودم و نبودم از شما عزیزان عذر می‌خواهم.

پیام احساسی کاپیتان استقلال برای هواداران/ حسینی عذرخواهی کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منصور IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    3 2
    شما هم بامحبت وهم باشخصیتی..... زیبایی فوتبال به همین برد وباخت هاس... شما بزرگی وبزرگ خواهی ماند... همواره دوستت داریم... قسم میخورم پرسپولیسی ام واز ته دل دوستت دارم وخیلی ناراحت شخص شما شدم.. 💙💙💙💙🤝🤝🤝🤝♥️♥️♥️♥️
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    3 4
    یادت میاد چجوری زیرآب رحمتی و زدی و مجبور شد بره شهر خودرو. خدا جای حق نشسته
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 2
      رشید مظاهری را هم نابود کرد
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      1 2
      دستان توانای حسینی دو بار رقیب سنتی را در جام حذفی از گردونه بیرون انداخت روا نیست در روزی که افتاده بجای گرفتن دستش سنگ بر سینه اش قرار دهیم اندکی صبر
  • Omid IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    درود بر مکتب مردمی پرسپولیسی ها.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 2
    عذرخواهی واسه ما جام نمیشه
    • ابولفضل غلامی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      1 1
      مگه شما چندبار تونستیدازاین غلط هابکنید؟! جام کجا شماکجا😢😢👍👍

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس