نقشه شوم رژیم صهیونیستی برای تقسیم مسجدالاقصی

یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی طرحی را برای تقسیم‌بندی مسجدالاقصی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها ارایه داده است.

به گزارش مشرق به نقل از القدس العربی، عمیت هلیوی، نماینده عضو حزب لیکود در کنست رژیم صهیونیستی طرحی را برای تقسیم‌بندی مسجدالاقصی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها ارایه داده است .

بر اساس این طرح فلسطینیان قسمت جنوبی مسجدالاقصی را در اختیار خواهند داشت و می‌توانند در آن نماز بر پا کنند و صهیونیست‌ها نیز بخش‌های مرکزی و شمالی مسجدالاقصی به ویژه قبه‌الصخره را با ادعای بنای آن روی معبد سلیمان، تصاحب خواهند کرد.

تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرک صهیونیستی در مرکز کرانه باختری

رژیم صهیونیستی قصد دارد ساخت یک شهرک صهیونیست در مرکز کرانه باختری را مورد بررسی قرار دهد. ساخت این شهرک صهیونیستی، به دلیل مخالفت اتحادیه اروپا و آمریکا، چندین سال به تأخیر افتاده بود. هدف رژیم صهیونیستی از احداث این شهرک صهیونیستی قطع ارتباط میان بخش‌های شمالی و جنوبی کرانه باختری است.

یورش صهیونیست‌ها به مسجدی در غرب نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی، به شهرک دیر شرف در غرب نابلس یورش بردند و به مسجدی در این منطقه تعرض کردند. صهیونیست‌ها در این تعرض، امام جماعت مسجد را فراخواندند، مسجد را بازرسی کردند و مانع از نزدیک شدن فلسطینیان به این مکان مقدس شدند.

همچنین نظامیان صهیونیست، با تشدید اقدامات خود در ورودی‌های این شهرک به سمت جنین و طولکرم، موانع بتنی موجود را افزایش دادند.

سرقت ۱۹ رأس گوسفند توسط شهرک‌نشینان صهیونیست

شهرک‌نشینان صهیونیست ۱۹ رأس گوسفند را در منطقه صفحه المصری در نزدیکی شهرک کفر الدیک دزدیدند. به گواهی فلسطینیان ساکن در این منطقه، شهرک‌نشینان صهیونیست در برهه اخیر تعرض‌های خود به مردم منطقه را افزایش داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    کوفت بخورن صهیونیست‌ها اگه از گوشت اون گوسفندا بخورن. خداییش چقدر ذلیل هستن. این همه اقتصاد دنیا رو می چرخوندن، ذلیل 19 تا گوسفندان!
  • حمید IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    اورشلیم برای مسیحیان یهودیان و مسلمانها است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس