نخستین نشست بررسی لایحه عفاف و حجاب برگزار شد

نخستین نشست بررسی لایحه عفاف و حجاب برای شنیدن دیدگاه نخبگان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش مشرق، با توجه به ارائه لایحه عفاف و حجاب به مجلس، شب گذشته (یکشنبه ۲۱ خرداد ماه) نخستین نشست برای شنیدن دیدگاه صاحب نظران و نخبگان مسائل حوزه خانواده و عفاف و حجاب با حضور محمدباقر قالیباف برگزار شد.

در این نشست عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس، مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی، موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی، محمدتقی نقدعلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی، سیدصادق طباطبایی‌نژاد عضو فراکسیون روحانیت، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مسعود معینی‌پور، حجج الاسلام والمسلمین هاشمیان، غلامی، عباسی، هدایت‌نیا، نجفی بستان، دهقان، کشوری، جلیل محبی حضور داشتند.

قرار است این جلسات ادامه یابد تا ابعاد مختلف لایحه عفاف و حجاب واکاوی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    65 2
    مرغ چند؟
    • عبدالله IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      این فرمایش خداوند متعال است که می فرمایند: «وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا ( هر كس از ياد من دل بگرداند در حقيقت زندگى تنگ و سختى خواهد داشت) (سوره طه آیه ۱۲۴) یا «وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَيْهِمْ بَرَكَاتٍ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ وَلَكِنْ كَذَّبُوا فَأَخَذْنَاهُمْ بِمَا كَانُوا يَكْسِبُونَ» (و اگر مردم شهرها ايمان آورده و به تقوا گراييده بودند قطعا بركاتى از آسمان و زمين برايشان مى‏ گشوديم ولى تكذيب كردند پس به كيفر دستاوردشان گريبان آنان را گرفتيم) (سوره اعراف آیه ۹۶)». دوست عزیز تمام مشکلات بشر ، از ناحیه روی‌گردانی از یاد و ذکر خداست و بی حجابی هم یکی از این گناهان است. اگر روی به سوی خدا بیاوریم و از گناهان و اعمال زشت خود دست برداریم ، خداوند متعال هم برکاتش را از زمین و آسمان نازل می کند و آن وقت خواهی دید که مرغ چند است!!!
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 53
    ان شاء الله تاثیر داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس