کد خبر 1504849
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش مشرق، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، درتوئیتی نسبت به موضوع فرانسه و التهابات واکنش نشان داد و نوشت:

تصاویر خلق شده از قساوت و نحوه سرکوب مردم معترض و به ستوه آمده در فرانسه، نحوه بازنمایی بحران فرانسه در شبکه رسانه های همسو و از همه مهمتر نحوه برخورد مقامات فرانسوی با معترضان و الفاظ و عبارات و توجیهات حقوقی بکار برده شده در مواجهه با اعتراض گسترده مردم، یک کارگاه آموزشی است که تصویری واقعی از دو رویی و واقعیات غرب را در اختیار پژوهشگران و آزاداندیشان قرار داده است.

این عکس هم با اختلاف میتواند به عنوان عکس برگزیده سال برای جایزه جهانی وحشیانه ترین سرکوب اروپایی انتخاب و تابلوی آن به دیوار سفارتخانه های فرانسه در سراسر دنیا نصب شود.

فرانسه؛ تصویری واقعی از دو رویی و واقعیات غرب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    3 8
    همین فرانسه حضرت امام خمینی رو به ایران منتقل کرد !!!!!
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      5 3
      فرانسه خائن و دراز گوش عشق فرنگ مثل ایران نداره فرانسه پدر مهسا نداره که دروغ بگه دخترم حتی سرماخوردگی نداشته فرانسه مادر کیان که قاتل فرزندش در آغوش بگیره نداره فرانسه علی کریمی که به خواهر خودشم رحم نکنه نداره فرانسه ۳۰۰ شبکه ضد فرانسوس نداره فرانسه ۲۰۰ نفر که خودکشی کردن به اسم که نظام کشتن جا نزده و فرانسه ......
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    3 14
    هر ماه یکبار به سایت مشرق نیوز سر میزنم. شما لیاقت دلسوزی کردن هم ندارید. خیلی بدبخت هستید که نمیتوانید برای فرزندانتان شیر و تخم مرغ بخرید اما همچنان در توهمات خود غرق هستید! چشمتان را بسته اید و گوش عقلتان را به متوهم تر از خودتان سپرده اید!!
    • محمد قزل IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      0 0
      بی خود میکنی همون یک بار را هم به سایت مشرق سر میزنی چون که جای تو خائن اینجا واصلا ایران نیس باید بری بمیری
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      2 2
      هر ماه یکبار می بینی غرب عزیزت با اونی که تصور می کنه فرق داره بعد که سوختی می ایی کامنت چرت وپرت می زاری
  • سید IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    15 3
    ناآرامی های کنونی فرانسه در واقع آغاز رنسانس دین باوری در غرب است! اگر نظریه پرداز رنسانس قبلی، دکارت بود، نظریه پرداز این رنسانس روژه (رجا) گارودی است!!!
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 0
    وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس