کد خبر 1511366
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کادر فنی ۶۵ میلیارد تومانی نکونام!

تکمیل شدن کادر فنی استقلال این روزها هزینه سنگینی را به این باشگاه وارد کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال که این روزها کار خود را برای فصل بیست و سوم لیگ برتر با جواد نکونام آغاز کرده است با مشکلات متعدد در جذب بازیکنان و کادر فنی مد نظر سرمربی خود مواجه شده است.

جواد نکونام، سرمربی استقلال درخواست جذب دو مربی خارجی به عنوان بدنساز و تمرین دهنده را به باشگاه ارائه کرده است.

مربی تمرین دهنده مورد نیاز استقلال، پیش از این سابقه همکاری با فولاد را داشته است. مطلع شدیم که این مربی سال گذشته ۱۰۰ هزار دلار از فولاد دریافتی داشته و برای فصل آینده از آبی‌های تهران درخواست دو برابری یعنی ۲۰۰ هزار دلار کرده است.

شاید گفتن این موضوع جالب باشد که مارکو کاسر، بدنساز ایتالیایی که سابقه همکاری با استراماچونی را داشت، این فصل با نساجی قراردادی ۵۰ هزار دلار بسته است و همین موضوع نشان‌دهنده بالا بودن درخواست مربی مد نظر جواد نکونام است.

برآوردها نشان می‌دهد کادر فنی که جواد نکونام برای استقلال در نظر گرفته حدود ۶۵ میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت و همین گرانی کادر فنی موجب می‌شود با توجه به سقف بودجه تعیین شده، استقلال نتواند بازیکنان مورد نیاز خود را به راحتی تامین کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    این مرتیکه مربی نما هنوز از راه نرسیده به امید باران پولهای بیت المال دست به ولخرجیهای فضایی و فوق نجومی زده . بعد که 2000 میلیارد تومن بدهی برای باشگاه بالا آورد باندی شروع میکنه به جنجال سازی رسانه ای که یا بشمر سه همه رو بریزین حساب یا قعر میکنم میرم شماها هدفتون تضعیف استقلال جون جونمه
  • US ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    پول یامفت بیت الحالو خرج کنین بره
  • سید فرزان CH ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    5 3
    شریک است با طرف ،نصف نصف مربی بدنساز ۲۰۰هزار دلار هادی چوپان قهرمان دنیا ، اینقدر در آمد نداشته و ندارد !!!!!!!!!!! ‌.
  • SG ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    چقدر شماها با شرف هستید تیم در فاصله ده روزه تا شروع لیگ نه مربی بدنساز داره نه کادر فنی جذب شده، از اون طرف تیم محبوب شما همه تیم قبلی رو حفظ کرده ، لژیونر هم گرفته و قرارداد کادر خارجی رو هم تمدید کرده، آیا کادر پیروزی صلواتی قرارداد بستن؟ واقعا شرف خیلی چیز خوبیه، یه خبر بگیر ببینیم کادر و بازیکنای تیم پیروزی برای رضای خدا دارن بازی میکنن؟ شماها چجور آدمایی هستید؟ اینطوری نون خبرنگاری درمیارید؟ این نون از کثافت هم کثیف تره
  • adrian DE ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    4 3
    استقلال را نابود کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس