کد خبر 1527215
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

فری فایر به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها در سبک بتل رویال شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند. یکی از دغدغه‌های اصلی گیمرهایی که به بازی فری فایر علاقه دارند، لول آپ شدن و دسترسی به جوایز و شخصیت‌های جدید است. شما می‌توانید با ارتقای سطح خود در بازی فری فایر جوایزی مانند حیوانات، سلاح ها و بعضی از شخصیت‌های بازی را به دست آورید. همچنین لول آپ شدن شرط اصلی دسترسی به قابلیت‌ها و نقشه های مختلف بازی Free Fire است.

راهکارهای طلایی برای لول آپ شدن در بازی فری فایر

جوایز لول آپ فری فایر

البته شما در مسیر ارتقای سطح خود معمولا با دشمنان سرسختی مواجه می‌شوید که مسیر رسیدن به پیروزی را برای شما دشوار می‌کنند. به همین علت، گیمرها به دنبال ترفندهای ساده و کاربردی همچون خرید جم و آیتم های بازی برای لول آپ شدن هستند. یکی از راهکارهای اصلی و ساده برای لول اپ شدن خرید جم فری فایر و کارتEXP است، اگر قصد خرید جم، جوایز هفتگی و دیگر آیتم های فری فایر را دارید می توانید به این آدرس(https://igame.ir/dlc/) مراجعه کنید.

بهترین راهکارها برای لول آپ شدن در بازی فری فایر

در بازی جذاب فری فایر، گیمرها می‌توانند با روش‌های مختلفی سطح خود در این بازی بتل رویال را ارتقا دهند و به جوایز متعددی دست پیدا کنند. در میان روش‌ها و ترفندهای موجود برای لول آپ شدن، راهکارهایی مانند خرید جم فری فایر نسبت به سایر راهکارها ساده‌تر و کاربردی‌تر هستند. در حالی که شما برای ارتقای سطح خود در روش‌هایی مانند قرار گرفتن در میان 10 بازیکن برتر باید از مسیر بسیار دشوارتری عبور کنید.

بهترین روش‌ها برای لول آپ شدن در بازی Free Fire عبارتند از:

  • شرکت در مسابقات رتبه‌بندی‌
  • انجام ماموریت‌های روزانه فری فایر
  • خرید جم فری فایر
  • قرار گرفتن در میان 10 بازیکن برتر

شرکت در مسابقات رتبه‌بندی برای لول آپ شدن

یکی از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین روش‌ها برای لول آپ شدن در بازی فری فایر، شرکت در مسابقات رتبه‌بندی است. بیشترین امتیاز EXP با شرکت در مسابقات رتبه‌بندی به گیمرها تعلق می‌گیرد. کسب امتیاز اکس پی روش اصلی برای لول آپ شدن در Free Fire به شمار می‌رود. به یاد داشته باشید که شما با شکست دادن حریفان بیشتر و زنده ماندن در برابر دشمنان سرسخت می‌توانید در مسابقات رتبه‌بندی اکس پی بیشتری دریافت کنید و در نتیجه سریع‌تر لول آپ شوید. لازم به ذکر است، کارت EXP را نیز می توانید با راهکار ساده تری بدست آورید. هنگامی که ذخیره الماس اکانت بازی فری فایر خود را شارژ کنید، کارت ای ایکس پی را به رایگان دریافت می کنید. بدین معنا که، برای دریافت 10 کارت EXP نیاز به خرید 530 جم فری فایر با آیدی دارید.

راهکارهای طلایی برای لول آپ شدن در بازی فری فایر

خرید کارتEXP با جم فری فایر

پس اگر شما نیز از آن دسته گیمرهایی هستید که به دنبال ارتقای سطح خود در بازی فری فایر هستند، خرید کارت EXP و شرکت در مسابقات رتبه‌بندی را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که هر چه بیشتر بکشید، کارت EXP بیشتری دریافت می‌کنید و سطح شما در فری فایر سریع‌تر ارتقا پیدا می‌کند.

انجام ماموریت‌های روزانه؛ راهکاری برای لول آپ شدن در Free Fire

از دیگر روش‌های ساده برای لول آپ شدن در بازی فری فایر می‌توان به انجام ماموریت‌های روزانه اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین مزایای ماموریت‌های روزانه بازی فری فایر ساده بودن آن‌ها است. در نتیجه همه گیمرها می‌توانند به راحتی در این ماموریت‌ها شرکت کرده و مراحل ارتقای سطح خود را با سرعت بیشتری طی کنند. این روش برای گیمرهای تازه‌کار بسیار مناسب است.

قرار گرفتن در میان 10 نفر برتر

یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای ارتقای سطح در بازی فری فایر، قرار گرفتن در میان 10 بازیکن برتر هر رقابت است. قرار گرفتن در میان 10 بازیکن برتر هر نبرد باعث می‌شود که شما به امتیازات و جوایز خاصی دسترسی پیدا کنید. به این صورت، شانس شما برای لول آپ شدن در کوتاه‌ترین زمان ممکن افزایش پیدا می‌کند. پس باید با هر ترفندی خود را تا رسیدن به 10 نفر پایانی زنده نگه دارید. اما سوالی که برای گیمرها به وجود می‌آید این است که چگونه می‌توان به این هدف رسید؟

در مرحله اول، شما باید نقطه مناسبی را برای فرود آمدن انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود در نقطه‌ای از نقشه فرود بیایید که خلوت‌تر باشد. در صورتی که از بازیکنان تازه‌کار هستید، بهتر است تا پیش از جمع‌آوری و لوت کردن تجهیزات دفاعی از ورود به درگیری‌ها خودداری کنید. البته اگر از گیمرهای حرفه‌ای و باتجربه فری فایر هستید، می‌توانید در درگیری‌های مختلف شرکت کرده و با کشتن دشمنان خود را به 10 نفر برتر بازی نزدیک‌تر کنید.

خرید جم فری فایر برای ارتقای سطح

دو روش کلی برای دریافت جم در بازی فری فایر وجود دارد. بخشی از جم‌ها به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند و به عنوان جایزه به آن‌ها اهدا می‌شوند. اما مشکلی که وجود دارد، این است که تعداد جم‌های رایگان بسیار محدود هستند. در نتیجه جم‌های رایگان عملا کاربرد چندانی ندارند و نمی‌توانند در لول آپ شدن به شما کمک کنند.

راهکارهای طلایی برای لول آپ شدن در بازی فری فایر

خرید امکانات بازی فری فایر با جم

یک روش کاربردی و جایگزین برای دریافت جم بیشتر و ارتقای سطح خرید جم فری فایر است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه مشخص اقدام به خرید جم و ارتقای سطح خود کنید. بسیاری از بازیکنان برتر بازی فری فایر برای افزایش سرعت ارتقای سطح از همین جم‌ها استفاده می‌کنند.

خرید کارت و آیتم های فری فایر

خرید جم فری فایر یکی از بهترین و ساده‌تری روش‌ها برای لول آپ شدن در بازی فری فایر است. شما می‌توانید با خرید این جم‌ها در کوتاه‌ترین زمان با استفاده از کارت EXP سطح خود را ارتقا دهید و به یکی از قدرتمندترین بازیکنان Free Fire تبدیل شوید. اگر شما نیز قصد خرید جم فری فایر و ارتقای سطح خود در این بازی را دارید، کافیست عبارت " خرید جم فری فایر آی گیم" را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین رتبه یعنی سایت آی گیم (https://igame.ir/) کلیک کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس