کد خبر 1541486
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹

به گزارش مشرق، علیرضا کمیلی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

طوفان الاقصی یک عملیات نظامی بود ولی به یک موج اجتماعی رسانه ای و فکری که بنحوی زلزله در نقاطی مثل غرب بود بدل شد که باید این فرصت را همین حالا و نه در آینده قدر دانست. جنگ مفاهیم را باید جدی گرفت و در این فرصت، برای تثبیت چند انگاره همت کرد :

آمریکا مصداق تام استکبار و شیطان بزرگ است. دموکرات و جمهوری خواه هم ندارد. حمایت جدی آنها از این کشتار بی‌رحمانه نشانگر روح غرب و نیز اهمیت رژیم بعنوان پروژه اصلی تضعیف وحدت و قدرت مسلمین در منطقه غرب آسیاست والا اینطور آبروی شان را چوب حراج نمی زدند!

رژیم صهیونیستی کودک کش و مصداق تمدن متوحش استعماری غرب است. حالا حمایت جدی اروپا از این جنایت هم واضح تر شد. برند اصلی این رژیم باید همین مسأله بماند و در طول سال تیم هایی روی کودکان شهید غزه در تمام جهان کار کنند.

جهاد و مقاومت تنها راه عزت طلبی در مقابل استکبار است. تجربه غزه خصوصا پس از بروز نتایج دستاوردهای هفتم اکتبر بر زمین، همین را بعینه ثابت خواهد کرد. باید جسارت مقابله با قدرتها یعنی جهاد را بعنوان امری الهی و قرآنی زنده کرد.

وحدت مسلمین در مقابل استکبار تنها راه تحقق اتحاد حقیقی است. هیچ فرصتی جز مبارزه با طاغوت های زمان چنین همدلی در جهان نه تنها میان مسلمین که حتی با آزادگان سایر ادیان ایجاد نمی‌کرد. با دیدن این تجربه، باید از طرح دعواهای مذهبی عبور کرد و به این شاخص وحدت بخش پیوست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس