گل محمدی: باتوجه به شرایط جدول، 3امتیاز فردا برای ما حیاتی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که در جدول داریم گرفتن ۳ امتیاز از نساجی حیاتی است.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار معوقعه با نساجی، اظهار داشت: هربازی که در پیش داریم و جلوتر می‌رویم، حساسیت بازی‌ها هم بیشتر می‌شود. بازی عقب افتاده‌ای داریم که قطعا هدفمان کسب ۳ امتیاز است. با توجه به شرایطی که در جدول داریم گرفتن این ۳ امتیاز برای‌مان حیاتی است.

وی افزود: امیدوارم با تمرکز و انرژی خوب وارد این مسابقه شویم. با توجه به برد قبلی فکر می‌کنم تیم ما از نظر روحی شرایط خیلی خوبی دارد. ان‌شاالله بتوانیم بازی خیلی خوبی هم به نمایش بگذاریم. نساجی هم باشگاهی قابل احترام و ریشه دار در فوتبال ایران است. حضور هواداران ۲ تیم می‌تواند قطعا گرمابخش بازی باشد.

کلاه خیلی گشادی سر پرسپولیس رفت!

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه آیا با اتفاقاتی که در ۲۴ ساعت اخیر افتاده می‌توان از مسائل فنی، تمرکز و آرامش صحبت کرد، گفت: نمی‌دانم. در مورد این مسائل زیاد صحبت شده، چند نفر نشستند قانونی گذاشتند، جریمه و محروم کردند، دوباره برداشتند و بخشیدند. این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می‌افتد. جای دیگر نمی‌بینید. در این میان فقط سر پرسپولیس کلاه رفت. کلاه خیلی گشادی هم رفت. ظاهرا همه چیز دست به دست هم داده بود و تصمیماتی که گرفته شده بود فقط برای این بود که سر پرسپولیس کلاه برود. هدف دیگری نمی‌توانم پیدا کنم. هدف از وضع قوانین جدید چه بود؟

وی افزود: الان هم این اتفاقات افتاه است. خودم به این اتفاقات نگاه و بررسی می‌کنم فقط به این نتیجه می‌رسم که می‌خواستند پرسپولیس را ضعیف کنند. ما در آسیا بودیم. تیم ما احتیاج به تقویت داشت. چند بازیکن خوب در خط حمله را از دست دادیم. دنبال تقویت تیم بودیم. الان هم چوبش را می‌خویم. تحمل کردیم و آخرش گفتند همه چیز از نو! بچه بودیم بازی می‌کردیم می‌گفتیم سر از نو! هرچه بیشتر فکر می‌کنم بیشتر چیزی در مورد این مسائل نمی‌فهمم!

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه مهدی تاج اعلام کرده بود هر تیمی از قوانین تخلف کند بازی‌هایش ۳ بر صفر می‌شوند اما از همان روز اول هیچ ضمانت اجرایی برای این قوانین در نظر گرفته نشد درحالیکه این قانون ابزار خوبی برای جلوگیری از افزایش بی رویه قرارداد بازیکنان و کنترل وضع بازار بود، عنوان کرد: ضمانت اجرایی لازم نداشت. نسبت به قوانینی که گذاشتند جریمه هم در نظر گرفته شد فقط در اجرا مشکل داشتند. این دست خود فدراسیون است و باید از تاج بپرسید!

وی درمورد تغییر کادرفنی تیم نساجی، گفت: قطعا تغییرات فنی هم داخل تیم خواهند داشت. نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است بیفتد. با توجه به اینکه بازی از آن‌ها دیده نشده ممکن است باعث غافلگیری ما شود. باید با تمرکز و هو شمندانه مقابل نساجی بازی کنیم.

گل محمدی درخصوص اینکه ترابی در اواخر فصل گذشته عملکرد خیلی وبی داشت اما امسال در ۱۶ بازی روی ۲ گل تاثیر داشته، عنوان کرد: متاسفانه مصدومیت بدی داشت و بعد از آن به زمان بیشتری نیاز بود تا بتواند خودش را پیدا کند ولی در بازی‌های اخیر رفته رفته شرایط فنی‌اش بهتر شده، مهدی یکی از بازیکنان تاثیر گذار ما بود و هست. باید خودش هم تلاش بیشتری کند و تمرکز بیشتری برای ادامه بازی‌ها داشته باشد.

باشگاه‌ها نباید این قوانین عجیب و غریب را امضا می‌کردند

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه مدیران ۲باشگاه در وضع قوانین جدید نقل و انتقلاتی نقش داشتند که خودشان آن را رعایت نکردند، گفت: این رای برگردانده شد، جریمه مالی چرا برگردانده نشد؟ شاید چون به نفع فدراسیون است این طور شد ولی متاسفم برای باشگاه‌هایی که شریان اصلی این فوتبال هستند. در وضع این قوانین باشگاه‌ها باید خیلی دخیل باشند ولی متاسفانه باشگاه‌ها خودشان را کنار کشیدند. ۲-۳ نفر هر بند و قانون و تبصره‌ای که دوست داشتند که خیلی هم اشکالات عجیب و غریب داشت، وضع کردند. این وسط باشگاه‌ها خیلی کوتاهی کردند. اصلا نباید زیر این قوانین عجیب و غریب را امضا می‌کردند.

وی افزود: باشگاه‌ها باید آنقدر قدرت داشته باشند که بتوانند سیاست‌های فدراسیون و فوتبال کشور را مشخص کنند. پرسپولیس، سپاهان استقلال و تراکتور تیم‌های بزرگی هستند. نظرات، آرا و ایده هایشان باید در سیستم راهبردی فدراسیون قالب شود درغیر این صورت هیچ قانونی به نفع فوتبال نخواهد بود. امیدوارم فقط مدیران ما پشت میز نباشند. باید حرکت کنند. باید به دنبال این بروند که سیاست‌های فوتبال را ارائه و اجرا کنند. اینطور باید مدیریت کرد ولی اینجا وضعیت کمی متفاوت است.

پاداش صعود به جام جهانی نباید پایمال شود

وی درمورد ماجرای کنعانی زادگان و بیرانوند، اظهار داشت: اصلا مساله بزرگی نبود. شایعاتی که برای کنعانی زادگان و بیرانوند مطرح شد، همه فقط شایعه و گمانه زنی بود. هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. فقط یک روز تمرین خوب نداشت. فردا هم که بازی داشتیم در لیست نبود. بعد از ان با او صحبت کردم. خودش هم از نظر ذهنی به هم ریخته بود ولی همه چیز جمع شد و مشکل خاصی وجود نداشت.

گل محمدی درمورد اینکه درآستانه جام ملت‌ها مجوز ورود خودروی ملی پوشان لغو شد، گفت: دقیقا نمی‌دانم این مجوز برای چه بود؟ بحث صعود خیلی مهم است. اگر به خاطر صعود است که من هم فکر می‌کنم همین باشد، حق همه بازیکنان است که به این پاداش‌ها برسند. اگر بحث جام جهانی بود، عملکرد ما اصلا قابل دفاع نبود که پاداشی به آن نتایج داده شود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: ۴ بازی سخت در بحرین داشتیم. یک مساوی هم باعث می‌شد تیم ملی به جام جهانی نرود. آنجا ایثار کردند. شرایط تیم ملی هم زیاد مناسب نبود. آنجا خوب نتیجه گرفتند. از جان و دل مایه گذاشتند. با غیرت بازی کردند. این پاداش حق‌شان است و نباید پایمال شود. این بازیکنان افتخار آفرینی کردند و لایق این پاداش هستند.

سهیل مهدی هرطور دوست دارد برنامه ریزی می‌کند

وی درمورد تقویت پرسپولیس برای نیم فصل دوم، گفت: بعضی از ساعات کاری را به این اختصاص می‌دهیم که به پنجره بعدی هم فکر کنیم ولی این فشردگی مسابقات که برای ما در نظر گرفته‌اند که خیلی هم عجیب است، نمی‌دانم چرا وجود دارد. برنامه چیز دیگری بود. ۲۰ روز پیش برنامه‌ای داده بودند که طبق آن کار می‌کردیم ولی ناگهان بدون هماهنگی کوچک با باشگاه‌ها برنامه را فشرده تر کردند. هرچه هم داد و بیداد کردیم صدایمان به جایی نمی‌رسد. هرطور دوست دارند و فشار روی‌شان است، همانطور برنامه ریزی می‌کنند. گله زیادی از سهیل مهدی دارم که این برنامه را برای ما در نظر گرفته است. دربعضی از پست‌ها تیم باید تقویت شود ولی الان بیشتر تمرکزمان روی تمرین‌ها و بازی‌هاست. باید بازیکنان را از نظر بدنی و ذهنی برای مسابقات آماده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    2 1
    کاری ب قرمز و آبی ندارم. تیم ملی وباشگاهامون تو فوتبال سالهاست در رده ملی ی جام نیاوردن. فقط ادعا و اعتراض. داور جرات نداره ی سوت بزنه. همش حرف اعتراضه تو فوتبالمون
  • رضا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    4 3
    آقا یحیی چه فرقی می کند با چه تیمی بازی دارید آقاخدادادتون براتون بازی را در می آورد!!
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 0
      همه دربی دیدن آقا خداداد افشاریان واسه پنالتی کی بالا وپایین میپرید
  • کریم IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    2 3
    از گرفتم بیرانوند و اتوبوسی و ... مشخصه که چقدر رعایت کردید
  • مهدی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    2 1
    چشم اقا یحیا دفعه بعدی قوانین رو میارن در خونتون یا دم باشگاه تایید کردید میشه قانون. خوبه اینطوری؟
  • هوشنگ IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 1
    خیلی گشاد ؟ خیلی خیلی گشاد ؟ چقدر گشاد ؟ اندازه میدان آزادی ؟ 😂😂😂😂😂
  • هوشنگ IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 1
    اینها کفی روی آب هست آیا برای بستری شدن در بیمارستان سوختگی آماده هستید ؟ بازی با ژاپن نزدیک است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس