آخرین شانس الهامی برای بقا؛ پرسپولیس را ببر و بمان!

ساکت الهامی برای ماندن روی نیمکت مس‌رفسنجان تنها یک راه دارد و آن‌هم پیروزی مقابل پرسپولیس است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال مس رفسنجان این روزها حال و روز خوشی ندارد. آن‌ها در ۵ دیدار اخیر خود شکست خوردند و امتیازی کسب نکردند. مس‌رفسنجان هفته پیش مقابل استقلال خوزستان قعرنشین لیگ بازی داشت. البته شاگردان الهامی انگیزه زیادی داشتند که بتوانند ۳ امتیاز خارج از خانه را به دست بیاورند اما مقابل استقلال خوزستان هم شکست خوردند تا پنجمین باخت پیاپی خود را تجربه کنند.

حالا مسی‌ها باید در آخرین بازی نیم‌فصل به مصاف پرسپولیس بروند و باید ببینیم که آیا آن‌ها می‌توانند نوار شکست‌هایشان را مقابل پرسپولیس قطع کنند.

قطعا بازی با پرسپولیس برای شاگردان الهامی متفاوت خواهد بود و ساکت الهامی باید تمام توان خود را به کار بگیرد و بتواند مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی به دست آورد تا آخرین شانس خود را برای ماندن در این تیم، از دست ندهد.

نارنجی‌پوشان در بازی پایانی نیم فصل اول بدون بازیکن محروم پا به این مسابقه می‌گذارند و دست ساکت الهامی در این دیدار باز خواهد بود. مس رفسنجان در ۱۴ هفته از لیگ برتر، آمار ۴ برد، ۲ تساوی و ۸ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده تا با ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

تیم پرسپولیس نیز در ۵ دیدار اخیر خود ۳ برد و ۲ تساوی در کارنامه خود ثبت کرده است. با توجه به بازگشت امتیاز به پرسپولیس و برد مقابل نساجی مازندران، شاگردان یحیی گل‌محمدی انگیزه زیادی دارند که مقابل مس‌رفسنجان به پیروزی خارج از خانه برسند و با برد نیم فصل اول را به اتمام برسانند و در کورس قهرمانی باقی بمانند.

پرسپولیس با گذشت ۱۴ هفته از لیگ با ۸ برد و ۵ تساوی و یک باخت توانسته ۲۹ امتیاز به دست آورد و در رده سوم لیگ قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (۱۱ دی) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نادر IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    شما که آخر سر دوباره قهرمان لیگید چی میشه یکباره دیگه هم باخت الکی بدبد این بابا گریه خوشحالی سر بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس