سرمربی هنگ‌کنگ: ایران قدرت آسیاست اما امشب فرقی بین ما وجود نداشت

سرمربی تیم فوتبال هنگ‌کنگ بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر ایران در جام‌ ملت‌های آسیا گفت: با آنکه ایران یکی از قدرت‌های فوتبال قاره آسیا است اما امشب تفاوتی بین دو تیم وجود نداشت.

به گزارش مشرق، یورن اندرسن در نشست خبری بعد از بازی با ایران با اشاره به شکست یک بر صفر تیمش در این دیدار اظهار کرد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما امشب برابر تیمی قدرتمند به نام ایران بازی کردیم که جایگاهش در رده‌بندی آسیا و فیفا مشخص است.

وی ادامه داد: در دو بازی انجام شده عملکرد هنگ‌کنگ را دیدید. ما به شکلی بازی کردیم که تفاوتی بین ما و تیم‌های قدرتمند آسیا دیده نشد و از این بابت به بازیکنان و نفراتی که در اختیار دارم، افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال هنگ‌کنگ یادآور شد: فوتبال یک بازی گروهی است و آنهایی که امشب بازی ما را دیدند شاهد هستند که عملکردی قابل قبول داشتیم. برابر تیمی قدرتمند به نام ایران نمایش خوبی داشتیم و موفق شدیم در این بازی حمله کنیم و به دنبال گل هم بودیم.

وی از تیم‌های ایران، ژاپن و کره جنوبی به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نام برد و افزود: باید دید در بازی‌های بعدی چه خواهد شد و بازیکنان این تیم‌ها چه عملکردی خواهند داشت. ما امشب بدشانس بودیم چراکه می‌توانستیم با امتیاز این بازی را ترک کنیم.

اندرسن در مورد بازی آخر تیمش برابر فلسطین نیز گفت: این بازی برای ما اهمیت بسیاری دارد، چراکه در صورت برتری شاید امکان صعود داشته باشیم. فلسطین تیم خوبی است اما در حد ایران و امارات نیست.

سرمربی تیم فوتبال هنگ‌کنگ ادامه داد: این را بارها به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام که بازی آخر بسیار مهم است چرا که تکلیف صعود ما را می‌تواند مشخص کند و این احتمال وجود دارد به عنوان تیم برتر سوم جواز صعود بگیریم. ما در دو بازی که تا امروز داشتیم به خاطر عملکرد خوبمان، گل‌های کمی خورده‌ایم، اگر بتوانیم برابر فلسطین امتیاز بگیریم شاید شانس صعود داشته باشیم. از این لحظه ۲ روز وقت داریم تا ریکاوری کرده و خودمان را برای بازی آماده کنیم تا به بازی با فلسطین برسیم.

وی با تاکید بر قدرت بدنی و شرایط فیزیکی بازیکنان هنگ‌کنگ گفت: تمرینات خیلی خوبی داشتیم و امشب دیدید این تمرین‌ها چقدر به درد ما خورد. ما برابر ایران عملکرد خودمان را نشان دادیم. در طول بازی پا به پای آنها دویدیم و آنها را به عقب رانده و پرس کردیم. در بازی اول به دلیل سفر طولانی که داشتیم شرایط خوبی نداشتیم و در بازی با ایران هم شرایط و تفاوت را دیدید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ورزشی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 5
    اگر تیم خوب هنگ کنگ نترسیده بود بازی رو راحت میبرد .
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    خدا لعنت کند تاج رو و قلعه نویی رو
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    دقیقا.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    چرا وجودداشت شما بهتربودید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس