کامبک و پیروزی خاطره‌انگیز ایران مقابل اسپانیا؛ قهرمان اروپا مقابل یوزها زانو زد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد با برتری در ضربات پنالتی اسپانیا را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و اسپانیا در روز نخست از دوازدهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۲۰:۳۰ در کشور امارات و شهر دبی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری تیم ملی ایران در ضربات پنالتی به پایان رسید.

فیلم/ خلاصه دیدار فوتبال ساحلی ایران ۶ (۳) - ۶ (۱) اسپانیا

تیم ملی کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین هم‌گروه است. ساحلی‌بازان ایران تاکنون هفت دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و در سال ۲۰۱۷ به مدال برنز رسیده بودند. ایران بعد از ۲ دوره غیبت پس از هفت سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. تیم ملی اسپانیا بعد از قهرمانی در اروپا پا به این مسابقات گذاشت

دوازده دقیقه اول این دیدار با برتری ۳ بر یک اسپانیا به پایان رسید. برای اسپانیا در این نیمه دیوید آردیل ۲ بار و چیکی گلزنی کردند و تک گل تیم ملی فوتبال ایران را مسلم مسیگر به ثمر رساند.

تیم ملی ایران موفق شد گل دوم را توسط محمد علی مختاری در ابتدانیمه دوم به ثمر برساند اما در ادامه این اسپانیا بود که با گل‌های کومان و خوزه آریاس این نیمه را برتری ۵ بر ۳ به پایان رساند.

یوزهای ایرانی در نیمه سوم کامبک تماشایی داشتند و با ۲ گل‌ محمد علی مختاری موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند تا برنده این دیدار در وقت ۳ دقیقه اضافی مشخص شود. کامبک ساخلی بازان در این دیدار با گل رضا میری ادامه داشته باشد. در حالی که تنها یک ثانیه تا پایان این دیدار باقی مانده بود خوزه آریاس موفق شد گل ششم اسپانیا را به ثمر برساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

تیم ملی فوتبال ایران در ضربات پنالتی با درخشش سید مهدی میرجلیلی موفق شد با نتیجه ۳ بر یک اسپانیا را مغلوب کند و در مجموع با برتری ۹ بر ۷ گام نخست را پیروزی آغاز کند.

ترکیب اولیه تیم ملی ایران:

حمید بهزادپور، امیر حسین اکبری، علی میرشکاری، مسلم مسیگر (کاپیتان) و محمد معصومی زاده

نیمکت نشینان:

سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، سعید پیرامون، محمد مرادی، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری

برنامه بازی‌های ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

ایران - آرژانتین
(شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۲۰:۳۰)

ایران - تاهیتی
(دوشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۲۰:۳۰)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    2 0
    باشرف ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس