به گزارش مشرق، اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی درباره نمایشگاه رسانه‌های ایران نوشت:

اصحاب رسانه، یک نیروی فرهنگیِ پیشرو در انقلاب اسلامی به شمار می‌روند که پویایی جامعه ما مرهون کوشش‌های آن‌هاست.

نمایشگاه رسانه‌های ایران، چهره‌ای کامل از حاصل این کوششها، به همراه یک تنوع مطبوعاتی کم‌نظیر و تکثر رسانه‌ای قدرتمند بود که خود را متعهد به توسعه وحمایت از آن میدانیم.

همکاران سخت‌کوش من، براساس نقشه راه عدالت فرهنگی در دولت مردمی هویت تازه‌ای به این نمایشگاه بخشیدند و در گام نخست، تبعیض سنتی میان نشریات مرکز و پیرامون (تهران و شهرستان) را برهم زدند. این نگاه قدیمی که نمایشگاه فقط باید در انحصار معدودی از رسانه‌ها باشد، به چالش کشیده شد.

از دیگر سو، نشریات فراموش شده، اما سرنوشت‌ساز مانند مجلات کودک و نوجوان، در نمایشگاه رسانه‌های ایران بروز و ظهور جدیدی داشتند. برای احیا و ارتقای منابع معرفتی مردم، ما از این شاخه‌های فراموش‌شده رسانه‌ای، حمایت هدفمند خواهیم کرد تا دوباره روند تولید محتوا در این حوزه رونق بگیرد.

رونمایی از جلددوم دانشنامه مطبوعات، برگزاری بیش از ۳۰نشست تخصصی و تقدیر از ۲۲ پیشکسوت استانی درکنار حضور انسان‌رسانه‌ها و رسانه‌های نوین، نمایشگاه امسال را از سطح یک رویداد مناسبتی به بستری برای «قدرت‌بخشی به رسانه‌ها» تبدیل کرد. به همکاران کوشای خود در وزارتخانه خداقوت می‌گویم.

اسماعیلی: اصحاب رسانه، یک نیروی فرهنگیِ پیشرو در انقلاب اسلامی به شمار می‌روند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    نه ازشاه نشان مانده نه ازشاه نشان
  • حمیدرضا IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    *** سلام. ... جناب آقای اسماعیلی وزیر محترم دولت 13 .... حال که به عمق استراتژیک رسانه ها __ ارزش و آن را شفاف بیان نموده آید .... شرایط یک تسهیلات مناسب برای اصحاب رسانه فراهم شود که از ابتدا و تا انتهای آن انجام شدنی و تضمین برای آنان باشد این مهم ماندگار خواهد شد . با تشکر .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس