کد خبر 1591621
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

یکی از مهم‌ترین اقدامات هر سفر و نشانه آغاز آن خرید بلیط هواپیما است. امروزه سفرهای خارجی محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و موجب شده بلیط هواپیما خارجی مخصوصا در برخی از مسیرهای هوایی با استقبال بیش‌تری مواجه شود. در واقع عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، جاذبه‌های گردشگری، امنیت، هزینه‌های سفر نقش مهمی در پرفروش بودن بلیط هواپیما یک مقصد دارند. این موضوع گران‌تر شدن قیمت این بلیط‌ها نسبت به بلیط‌های داخلی را در پی دارد. البته با استفاده از روش‌های مختلفی‌ می‌توان بلیط پروازهای خارجی را با قیمت مناسبی خریداری نمود. یکی از این روش‌ها شناسایی پرفروش‌ترین بلیط‌های خارجی و اقدام برای رزرو آن‌ها از چندین ماه پیش از سفر از سایت‌های معتبر است که این بلیط‌ها را با قیمت مناسبی ارائه‌ می‌دهند.

اگر می‌خواهید با پرفروش‌ترین بلیط‌های خارجی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

پر فروش‌ترین بلیط‌های خارجی

بلیط هواپیما پاریس در فرانسه

شهر پاریس در کشور فرانسه به دلیل برخورداری از زیبایی‌ها و ویژگی‌های خاص یکی از محبوب‌ترین شهرهای جهان محسوب‌ می‌شوند. از این رو سالانه گردشگران متعددی با هدف بازدید از پاریس فرانسه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب‌ می‌کنند. به همین دلیل بلیط هواپیما پاریس در فهرست پرفروش‌ترین بلیط هواپیما خارجی قرار دارد.

بلیط هواپیما دبی در امارات متحده عربی

همان‌طور که‌ می‌دانید دبی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شهرهای جهان است که همیشه شاهد آخرین سازه‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در آن هستیم. به‌طوری که اولین و برترین چیزهای جهان در این شهر گردآوری شده‌اند. از این رو سالانه گردشگران بسیاری از سراسر نقاط جهان برای مشاهده جدیدترین فناوری‌های دنیا راهی دبی‌ می‌شوند. در نتیجه بلیط هواپیما دبی در ایران نیز به یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌های خارجی تبدیل شده است.

پر فروش‌ترین بلیط‌های خارجی

بلیط هواپیما لندن در انگلستان

لندن پایتخت کشور انگلستان و شهری مدرن و سلطنتی است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. در این شهر هتل‌های متعددی ساخته شده و سیستم حمل و نقلی درون شهری آن ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. در نتیجه خیلی از گردشگران با توجه به بودجه خود به رزرو این هتل‌ها و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی لندن‌ می‌پردازند. اماکن دیدنی متنوع و جذاب، هتل‌های متنوع و سایر ویژگی‌های منحصر به فرد لندن موجب شده بلیط آن به یکی از پرفروش‌ترین بلیط هواپیما خارجی تبدیل شود.

بلیط هواپیما نیویورک

نیویورک شهری همیشه بیدار است و مسافران با سفر به آن در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند از امکانات و سرگرمی‌های خاصی بهره‌مند شوند. در واقع تنوع جاذبه‌های گردشگری تفریحی در نیویورک به‌قدری بالا است که‌ می‌تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد. این شرایط فوق العاده موجب شده نیویورک یکی از کلان شهرهای توریستی جهان محسوب شود و تقاضا بالایی برای فروش بلیط هواپیما نیویورک وجود داشته باشد.

پر فروش‌ترین بلیط‌های خارجی

بلیط هواپیما بانکوک تایلند

شهر بانکوک در تایلند نیز از جمله مقاصد پرطرفدار جهان است که دارای جاذبه‌های گردشگری و تاریخی متعدد و خاصی است. این جاذبه‌ها موجب شده مورد توجه گردشگران بسیاری قرار بگیرد و تقاضا بلیط هواپیما تایلند افزایش یابد. از جمله جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا می‌توان به مجموعه قصر پادشاهی، کانال‌ها و کوچه‌های مملو از فروشندگان مواد غذایی و ... اشاره نمود که بازدید از آن‌ها می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. به همین دلیل بلیط هواپیما خارجی به مقصد بانکوک در ایران از فروش بالایی برخوردار است.

بلیط هواپیما سنگاپور

سنگاپور از جمله مدرن‌ترین و زیباترین شهرها در قاره آسیا محسوب‌ می‌شود که از امکانات پیشرفته و ساده‌ای برخوردار است. به همین دلیل از آن به عنوان یکی از خاص‌ترین مقاصد آسیایی یاد می‌کنند و از مقاصد گردشگری محبوب در جهان محسوب‌ می‌شود. از این رو در ایران نیز بلیط هواپیما سنگاپور با تقاضا بالایی مواجه است.

بلیط هواپیما توکیو، ژاپن

توکیو در ژاپن در فهرست 5 شهر برتر گردشگری در جهان قرار دارد و پس از برگزاری المپیک 2020 بیشتر از قبل مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. در نتیجه برای بلیط هواپیما آن تقاضای بالایی در ایران و سایر کشورهای جهان وجود دارد.

بلیط هواپیما کوالالامپور مالزی

کوالالامپور مالزی از زیباترین و بهترین مقاصد برای سفرهای خارجی و تعطیلات محسوب‌ می‌شود. از این رو مسافران با انتخاب آن به عنوان مقصد سفر می‌توانند سفری رویایی را تجربه کنند. کوالالامپور در میان ایرانیان نیز دارای طرفداران فراوانی است و بلیط هواپیما آن جز پرفروش‌ترین بلیط هواپیما خارجی قرار دارد.

بلیط هواپیما استانبول ترکیه

استانبول پایتخت تاریخی ترکیه به دلیل برخورداری از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و باستانی متنوع، امکانات بی نظیر، مراکز خرید و هتل‌های متعدد دارای طرفداران بسیاری در سراسر جهان است. از طرفی به دلیل قرارگیری در همسایگی ایران از لحاظ آداب و رسوم شباهت بسیاری به ایران دارد. از این رو سالانه بسیاری از ایرانیان استانبول را به عنوان مقصد سفر خارجی خود و یا مهاجرت انتخاب‌ می‌کنند. در نتیجه در ایران بلیط هواپیما استانبول جز پرفروش‌ترین بلیط هواپیما خارجی محسوب‌ می‌شود.

خرید پرفروش‌ترین بلیط‌های هواپیما خارجی

همان‌طور که اشاره شد رزرو بلیط هواپیما پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان نسبت به سایر شهرها و کشورها سخت‌تر است و تقاضای بالایی که برای آن‌ها وجود دارد موجب‌ می‌شود با قیمت بیشتری به سرعت رزرو شوند. در نتیجه گردشگرانی که قصد سفر به این مقاصد را دارند باید مدتی پیش از سفر نسبت به پیش خرید بلیط اقدام کنند. برای خرید بلیط هواپیما خارجی پرفروش‌ترین مسیرها با قیمت مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کافی‌ست به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید و از پشتیبانی قوی و 24 ساعته این مجموعه تا پایان سفر بهره‌مند شوید و سفری آسوده را تجربه نمایید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس