کد خبر 1594468
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
سعید اسماعیلی

سعید اسماعیلی با کسب طلای آسیا رقیب جدید گرایی برای رسیدن به دوبنده ملی در المپیک پاریس است.

به گزارش مشرق، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات قهرمانی آسیا که اعلام شد شابد اهالی کشتی پیش‌بینی می‌کردند شاهکار حسن رنگرز بتواند در این مسابقات خود را نشان دهد.

صحبت از سعید اسماعیلی کشتی‌گیر ۲۰ ساله اهل خوزستان است که به گفته اهالی این رشته فنی‌ترین کشتی‌گیر بعد از حمید سوریان است. وی در وزن ۶۷ کیلوگرم به مسابقات جام وهبی امره ترکیه اعزام شد و توانست مدال طلا را کسب کند همین نتیجه کادر فنی را خوشبین کرد که آینده درخشانی می‌تواند در انتظار این کشتی‌گیر جوان و پدیده باشد.

اسماعیلی در مسابقات قهرمانی آسیا با حریفانی از چین، تاجیکستان و ترکمنستان را با امتیازهای عالی شکست داد و راهی فینال شد.

وی در فینال هم ۳ بر یک رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست داد و طلایی شد. وی از رقیبان جدی محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک توکیو محسوب می‌شود و باتوجه به کسب مدال طلا حالا رقابتی حساس در یک تورنمنت خارجی ملی‌پوش این وزن را برای المپیک پاریس مشخص خواهد کرد.

گرایی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ با کسب مدال برنز سهمیه المپیک گرفت و از دوران اوج خود فاصله زیادی دارد این در حالیست که اسماعیلی به عنوان رقیب اصلی او یک طلا در جام وهبی امره و یک طلا در قهرمانی آسیا کسب کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس