کد خبر 1594855
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری براساس گفته‌های سازمان سنجش تا پایان فروردین اعلام می‌شود.

به گزارش مشرق، علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    با سه ماه کارآموزی انتظار تربیت آموزگار دارید!!!!؟ شرط سنی معلمی را هم که برداشتید!!! اغلب داوطلبان فارغ‌التحصیلان فله ای مراکز آموزش عالی هستند که پس از سالها سرگردانی و با میانگین سنی ۴۰ سال سرخورده و وامانده انتظار پیدا کردن شغل در مدارس را دارند!!!! واقعا مصاحبه های علمی و روانشناسی و شایستگی های عمومی برای سنجش معیار آنها وجود دارد!!!؟ چطور و با چه پشتوانه ای کودکان را به آنها میسپارید!؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس