شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس +فیلم

«سرایا القدس – گردان جنین» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «DGI Matrice» را شکار کرده است.

به گزارش مشرق، سرایا القدس – گردان جنین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع DGI Matrice را شکار کرده و توانسته است اطلاعات مهمی را از آن استخراج کند.

این گروه مبارز فلسطینی تأکید کرد: پهپاد مذکور به دلیل اخلال فنی در جریان انجام مأموریت اطلاعاتی در منطقه الجلمه در شمال شهر جنین، سقوط کرد.

سرایا القدس، چند روز پیش نیز تصاویری از شکار یک نظامی اشغالگر و حمله موشکی و خمپاره ای به خودروهای نظامی اشغالگران در غزه را منتشر کرده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس