کد خبر 1594962
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
سیستان و بلوچستان

فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲ نفر در منطقه عشایری هنزم و زیردان این شهرستان گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شد.

به گزارش مشرق، مجیب حسنی با تشریح آخرین وضعیت بارندگی در نیکشهر افزود: پس از گذشت ۴۸ ساعت از سیلاب، راه دسترسی ۱۰۰ روستا در این شهرستان همچنان بسته است.

وی ادامه داد: به دلیل مسدود بودن راه‌های روستایی و سخت گذر بودن محورهای ارتباطی ، امدادرسانی در برخی از روستاها با بالگرد انجام می شود.

فرماندار نیکشهر گفت: سیلاب در چندین نقطه از شهرستان به خطوط مخابراتی و خطوط انتقال برق آسیب وارد کرد که در حال حاضر بخش های بنت و ۱۸ روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند .

وی گفت: به دلیل حجم بالای خسارت ها در حوزه راه، برق و مخابرات ، امداد رسانی به روستاه‌ها با مشکل مواجه شده و در کانون های بحرانی امداد رسانی با بالگرد انجام می شود .

حسنی در ادامه از تهدید سیلاب برای بیش از ۳۰ روستا خبر داد و بیان کرد: سیل بند حفاظتی ۱۰ روستا در نیکشهر تخریب شده است و با تشدید بارش ها و ورود سامانه های بارشی جدید وضعیت این مناطق بحرانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس