کد خبر 1595763
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

تخفیف خرید کتاب کمک درسی از نمایشگاه آنلاین دیجی کالا

همزمان با نمایشگاه حضوری و مجازی کتاب در تهران، پلتفرم بزرگ دیجی‌کالا نیز قصد دارد نمایشگاه خود را به‌صورت مجازی راه بیندازد و در آن برترین کتاب‌های سال گذشته را به نمایش بگذارد. دانش‌آموزش و محصلان شاید اصلی‌ترین هدف برای چنین نمایشگاهی باشند چون به کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی نیاز دارند.

یکی از مشکلات این دسته از عزیزان معمولا قیمت بالای کتاب‌های کمک‌آموزشی است. اما دیجی‌کالا آمده تا امکان خرید کتاب را برای همه میسر کند. همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توان از تخفیف‌های شگفت‌انگیز دیجی‌کالا در نمایشگاه مجازی این پلتفرم بزرگ استفاده کرد.

نمایشگاه کتاب تهران کی برگزار می‌شود؟

نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی است که هرساله در اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب را می‌توان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی دوران معاصر در ایران قلمداد کرد که در آن تمامی ناشران بزرگ حضور دارند.

این نمایشگاه دارای بخش‌های مختلف و متنوعی ‌است و به همین دلیل هم در آن برای هر سلیقه و سنی گزینه خرید وجود دارد. نمایشگاه کتاب 1403 نیز در تاریخ ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی برگزار خواهد شد و همگان می‌توانند از آن دیدن کنند.

منظور از نمایشگاه مجازی کتاب تهران چیست؟

پس‌از دوره کرونا و همه‌گیری این بیماری لزوم ایجاد نمایشگاه مجازی کتاب بیشتر خودش را نمایان کرد اما امروز شرایط به‌شکلی پیش نرفته که تنها یکی از 2 شکل را شاهد باشیم. پس‌از آن دوره هرسال شاهد این هستیم که همزمان با نمایشگاه حضوری شکل مجازی آن نیز برگزار می‌شود.

در نمایشگاه مجازی کتاب ناشران می‌توانند کتاب‌های خود را به‌صورت مجازی به‌فروش برسانند و غرفه حضوری نداشته باشند. البته ناشرانی که به‌شکل حضوری نیز در نمایشگاه هستند منعی برای شرکت در نمایشگاه مجازی تهران نخواهند داشت.

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا 1403

نمایشگاه آنلاین دیجی‌کالا نیز طبق روال 9 سال گذشته برگزار خواهد شد و گسترده‌ترین مجموعه کتاب‌های چاپی را در اختیار شما خواهد گذاشت. همزمان با نمایشگاه آنلاین کتاب تهران، شما می‌توانید در دیجی‌کالا نیز کتاب‌های محبوب و مورد نیاز خود را پیدا کنید و حتی از تخفیف‌های جذاب نیز بهره‌مند شوید.

برترین کتاب‌های سال 1402 را می‌توانید در نمایشگاه آنلاین دیجی‌کالا پیدا کنید. در ادامه با شما بیشتر دراین‌باره گفت‌وگو خواهیم کرد و تمرکزمان را هم روی کتاب‌های کمک‌درسی خواهیم گذاشت. پس مدرسه‌ای‌ها و دانش‌آموزان منتظر ادامه بحث باشند که قرار است برای آن‌ها اوضاع جالب شود.

نمایشگاه کتاب دیجی‌کالا مختص به تهرانی‌هاست؟

نمایشگاه تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی معاصر ایران همیشه یک ضعف بزرگ و مهم داشته است. آن هم اینکه بسیاری از افراد باید برای شرکت در این نمایشگاه به تهران مراجعه می‌کردند. ایران کشوری بزرگ و وسیع است.

قطعا اگر همه علاقه‌مندان کتاب بخواهند خود را برای شرکت در یک رویداد بزرگ به تهران برسانند کار کمی دشوار خواهد شد. به همین دلیل هم بسیاری از چنین رویدادی جا می‌مانند و ترجیح می‌دهند سراغش نروند. اما دیجی‌کالا محدودیت جغرافیایی ندارد. نمایشگاه دیجی‌کالا فرصتی ‌است برای همه علاقه‌مندان به کتاب و افرادی که می‌خواهند بدون محدودیت از تجربه حضور در نمایشگاه لذت ببرند.

کتاب‌های کمک‌درسی و کنکوری در نمایشگاه دیجی‌کالا

مسلما می‌دانید که یکی از بخش‌های مهم نمایشگاهی در کشور، کتاب‌های کمک‌درسی و کمک‌آموزشی است. بسیاری از دانش‌آموزان و کنکوری‌ها برای پیشرفت تحصیلی خود به چنین کتاب‌هایی نیاز دارند.

در نمایشگاه مجازی دیجی‌کالا نیز نیاز این دسته از عزیزان در نظر گرفته شده و آن‌ها می‌توانند در مدت‌زمان نمایشگاه، به‌صورت مجازی به خرید کتاب کمک درسی بپردازند. برای آن‌ها همواره تخفیف‌هایی در این نمایشگاه وجود خواهد داشت تا بتوانند بهتر کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنید و روند مثبت تحصیلی‌شان را پیش ببرند.

تخفیف خرید کتاب کمک درسی از نمایشگاه آنلاین دیجی کالا

پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک‌درسی در دیجی‌کالا چیست؟

در دسته کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی ما ناشران زیادی را داریم. از بهترین ناشران این بخش می‌توان به انتشارات خیلی سبز، نشر مهر و ماه، مبتکران، منتشران، نشر الگو، انتشارات پویش اندیشه خوارزمی، انتشارات چهارخونه و بسیاری مورد دیگر اشاره کرد.

از بین تمامی این‌ها کتاب‌های تستی و چهارگزینه‌ای که با شبیه‌سازی سوالات کنکور می‌تواند شرایط را برای دانش‌آموزان کنکوری راحت‌تر کند فروش بیشتری دارند. پس‌از آن‌ها کتاب‌های آموزشی برخی از دروس سخت مثل ریاضی و علوم پرطرفدار هستند. به‌لحاظ مقطع هم بخواهیم آماری را در اختیار شما بگذاریم باید بگوییم که معمولا آخرین مقاطع در هر پایه تحصیلی بیشتر از سایرین کتاب می‌خرند.

در نمایشگاه کتاب دیجی‌کالا دیگر چه کتاب‌هایی را شاهد هستیم؟

می‌توانیم خیلی قاطع به شما بگوییم که همه کتاب‌ها. کاملا بستگی به این موضوع دارد که شما چه سلیقه‌ای دارید و چه کتاب‌هایی را ترجیح می‌دهید. اگر به رمان و کتاب‌های داستان کلاسیک و مدرن علاقه‌مندید این بخش برای شما وجود خواهد داشت.

اگر دوست دارید که با کتاب‌های موفقیت راه خود را پیدا کنید، بهترین کتاب‌های این بخش در دسترس شما قرار دارند. اگر به‌دنبال برترین کتاب‌های روانشناسی هستید، این کتاب‌ها در اختیار شما هستند. باید ابتدا ببینید که سلیقه شما چیست، برای هر سلیقه‌ای در دیجی‌کالا کتاب هست. حتی در بخش کودک و نوجوان نیز دیجی‌کالا مجموعه بسیار غنی‌ را دارد که می‌تواند برای سلیقه‌های زیادی جذاب باشد.

چقدر تا نمایشگاه کتاب مجازی دیجی‌کالا زمان باقی است؟

حدودا تا زمان این نمایشگاه 2 هفته فاصله داریم و شما می‌توانید برای آن برنامه‌ریزی کنید. در کنار بخش حضوری این رویداد فرهنگی، دیجی کالا به‌صورت مجازی در کنار شما خواهد بود و تا تجربه یک خرید فوق‌العاده را داشته باشید.

محبوب‌ترین ناشران و برترین کتاب‌ها را یک‌جا در یک فروشگاه خواهید داشت. سفارش شما به‌صورت غیرحضوری ثبت خواهد شد و کتاب‌های‌تان نیز در موعد مقرر به‌دست‌تان می‌رسد. برای اطلاع از تخفیف‌های مختلف هم کافی‌است که وب‌سایت دیجی‌کالا را دنبال کنید.

تخفیف خرید کتاب کمک درسی از نمایشگاه آنلاین دیجی کالا

جمع‌بندی

نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاه مجازی دیجی‌کالا کمتر از 12 روز دیگر در اختیار شما خواهند بود تا بتوانید خریدهای خود را درزمینه کتاب‌های مختلف انجام دهید. دوست‌داران و علاقه‌مندان به کتاب در ایران کم نیستند و می‌توان حضور پرشور آن‌ها را در این رویداد فرهنگی بزرگ تصور کرد.

اما از تخفیف‌های دیجی‌کالا غافل نشوید تا بتوانید کتاب‌های خود را به بهترین و به‌صرفه‌ترین قیمت تهیه کنید. از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم که از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس