اسبقیان: وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران استقلال و پرسپولیس نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    راستی از آقای قربان زاده چه خبر؟ لابد بزودی در هیئت مدیره باشگاه لنگ صاحب یک سمت مهم می شود نه؟!!
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    0 0
    امیدوتریم یک تز قوه قضاییه غیرت ببینیم و شاهد بازداشت و اسد مجازات مدیران و چند بازیکنان فاسد و معاند و سرمربی و برخی تز مدیران و پیشکسوتان استقلال باشیم و استثلال به حکم دادگاه قضایی برای ۱۰ سال به دسته سه تبعید شود و سایر بازیکنان و پیشکسوتان برای دو سال به کارهای خدماتی مانند نظافت سرویس های بهداشتی و جمع کردن زباله از جاده ها و بزرگراه ها گماشته شوند و افرادی با شلاق بالای سر آنها حضور داشته باشند، این قانون شامل حتی امثال پرویز مظلومی و خانواده حجازی و ... هم باید باشد، با اعمال فاسده دروازه بان این تیم تمام بازیکنان و مربیان از ابتدا تا کنون باید تخت شدیدترین شکنجه های جسمی و روحی و مالی قرار بگیرند
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      از ماست که بر ماست. بازیکن مربی پیشکسوت و...مقصر نیستند. ازاول انقلاب خودمون به اینا پول یا مفت دادیم و مار در آستین پرورش دادیم. من معتقدم نظام باید توبه کند. که البته بعید هست.
  • حمید IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    تیم استقلال همان تیم حکومتی کثیف تیمسار خسروانی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس