کد خبر 1597563
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست

شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید از کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، در حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    این یعنی نظامی هایی که از اسیران محافظت میکردن هم کشته شدن ... حماس 80 درصد نیروهاشو از دست داده
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    6 6
    پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران(خبر ویژه) وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن که امام خامنه‌ای عزیز بدان اشاره کردند امیر آشتیانی: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای یک اولویت است باقری:   بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است مخالفت وحیدی:  کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان کارشناسان اقتصادی: احتمال بازگشت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان وجود دارد  عبور آمریکا از خط قرمزهای چین گزارش خبری تحلیلی کیهان حملات دقیق، بی‌وقفه و کوبنده حزب‌الله به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی رئیسی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا: توانمندی‌های فنی و مهندسی ایران و منابع کشورهای آفریقایی  زمینه مناسبی برای همکاری فیمابین هستند خطیب جمعه تهران با اشاره به عملیات «وعده صادق»: همگان فهمیدند چرا رهبر انقلاب در قضیه موشکی فرمودند، این‌جا جای مذاکره نیست طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  (یادداشت روز) امیرعبداللهیان: رفتار دولت آمریکا با دانشجویان معترض  گویای سیاست دوگانه نسبت به آزادی بیان است سردار رادان در اجتماع بزرگ حامیان «طرح نور» در حرم حضرت معصومه(س):  حمایت مردم از پلیس  تلاش دشمن علیه طرح عفاف و حجاب را ناکام گذاشت فرمانده کل انتظامی کشور گفت: حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی! «برجام صرفاً یک مخدر بود که حواس مسئولین را از تحولات پرت کرد. برجام هویت دولت قبل است و به همین دلیل نمی‌خواهند شکست آن را بپذیرند. بدفهمی دولت روحانی از پدیده تحریم باعث از دست رفتن دهه۹۰ شد». اگر اتفاقات آمریکا در ایران میفتاد‼️ ⁉️اگر سرکوبی مثل سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا در ایران اتفاق میفتاد واکنش #سلبریتیهای ما چه بود؟ کاری از رسانه هنری نفحات🌱 خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفت قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل  حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران(خبر ویژه) وعده صادق ظهور قدرت
    • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      المان هیچ وقت سپاه تحریم نمیکنه اصلا مقر سپاه در اروپا سفارت ایران در برلین
    • جعفری IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      حالا این اخبار درسایر شبکه ها هم بود به زحمت شما راضی نبودیم.
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    البته نتانیاهوگفته زنده یامرده رو برمیگردونه
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    4 0
    اسراییل دهها سال است که فلسطین را قتل وعام می کند ابنها یک روز از خود دفاع کردنند ببین این از خدا بی خبر چه جنایتهای در فلسطین بوجود اورد
  • NL ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    0 2
    گروگان ها رو آزاد کنین اسرائیل تک تک تون رو از بین میبره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس