نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح

رسانه های صهیونیستی امروز (یکشنبه) از نافرمانی ۳۰ نظامی این رژیم از اوامر مقامات مافوق مبنی بر آماده شدن برای حضور در عملیات نظامی اشغالگران در رفح خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز در نشستی با طرح و برنامه حمله زمینی به رفح موافقت کرد.

هالوی در این نشست با فرمانده تیپ جنوب و تمامی فرماندهان ارتش این رژیم، ادامه حملات به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی از هفته ها پیش تاکنون، تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    کلا مگه چنتا دهها نفر ازشون مونده ؟؟؟
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    نظامیان اسرائیلی در صورت ناتوانی از جنگ برای نجات خود باید فرار کنند .آنها بهتراز هرکس دیگری می دانند این جنگ وخونریزی ها فرجام خوبی برای اسرائیل ندارد .سرانجام اسرائیل نابودی است .ورژیم جعلی صهیونیستی محو خواهدشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس