حملات سنگین رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ بمباران رفح ادامه دارد

منابع فلسطینی از حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به منطقه الزیتون در شهر غزه و حملات هوایی این رژیم به شهر رفح در جنوب خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع خبری در دویست و شانزدهمین روز از جنگ نوار غزه، از درگیری های شدیدی خبر دادند که میان رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در جنوب غرب منطقه الزیتون در شهر غزه جریان دارد.

این منابع بیان کردند که مقاومت در حال نبرد سنگین با نظامیان صهیونیست است که از ساعات اولیه بامداد به جنوب منطقه الزیتون در جنوب شرق شهر غزه وارد شده اند.

در جریان حملات نظامیان رژیم صهیونیستی، شماری از غیرنظامیان زخمی شده اند. تانکهای رژیم صهیونیستی مناطق مختلف محله الزیتون را زیر آتش گرفتند و جنگنده های این رژیم به شدت در حال بمباران منطقه الزیتون هستند.

منابع محلی همچنین اعلام کردند که بر اثر گلوله باران توپخانه رژیم صهیونیستی به حومه مسجد علی در خیابان هشتم در جنوب منطقه الزیتون، منازل این منطقه طعمه حریق شدند.

همزمان منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در شهر رفح در جنوب غزه خبر می دهند. توپخانه رژیم صهیونیستی ساختمان شهرداری رفح را زیر آتش گرفته است.

در همین حال، جنگنده های رژیم صهیونیستی منزلی را در خیابان المضخه داخل منطقه الجنینه در شهر رفح بمباران کردند. همزمان قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطق غربی این شهر را زیر آتش گرفته اند.

منابع محلی اعلام کردند: مقاومت در حال نبرد سنگین در نزدیکی منطقه المغراقه در مرکز شهر غزه است و توپخانه رژیم صهیونیستی در حال گلوله باران شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین منزلی را در نزدیکی تقاطع السرایا در مرکز شهر غزه بمباران کردند.

وزارت بهداشت در نوار غزه روز گذشته اعلام کرد که تعداد شهدای این منطقه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر و تعداد مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۴۰۴ نفر رسید.

این در حالی است که مناطق مختلف نوار غزه بویژه شرق شهر رفح از بامداد روز چهارشنبه همچنان زیر حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد که در جریان آن تاکنون ده ها نفر شهید و زخمی شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس