کد خبر 1605074
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
شهید رئیسی دلسوز همه مردم به ویژه محرومان بود

بازیگر سریال «گاندو» گفت: آیت‌الله رئیسی از این‌رو برای همه اقشار مردم قابل احترام و محبوب است که به تمام نقاط کشور از تهران تا شهرها و روستاهای کوچک توجه می‌کرد، دلسوز همه مردم به ویژه محرومان بود.

به گزارش مشرق،آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون درباره شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه گفت: شهید رئیسی فقط رئیس جمهور پایتخت نبود، بلکه رئیس جمهور مردم همه شهرها و روستاها و شهرهای کوچک‌تر بود، چیزی که ما کمتر دیده بودیم.

این بازیگر اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی از این‌رو برای همه اقشار مردم قابل احترام است که به تمام نقاط کشور توجه می‌کرد و دلسوز مردم به ویژه محرومان بود. متاسفیم که آخرین سفر ایشان بی‌بازگشت بود.

ترکاشوند در پاسخ به اینکه اگر آیت‌الله رئیسی را حضوری دیدار می‌کردید به ایشان چه می‌گفتید، اظهار داشت: من اگر با ایشان دیدار می‌کردم، درخواستی برای هنرمندان نداشتم بلکه از ایشان به دلیل اینکه توجه و تمرکزشان را روی مشکلات معیشتی مردم محروم گذاشتند تشکر می کردم.

واکنش بازیگر سریال گاندو به شهادت رئیس‌جمهور

بازیگر سریال گاندو افزود: ایشان شخصیت مسئولیت‌پذیر و پیگیری داشتند و همه تلاش خود را می‌کردند، شهادت‌ ایشان و همراهانشان نشان داد که از رفتن به چنین سفرهایی در این شرایط سخت آب‌وهوایی برای پیگیری مشکلات مردم باکی نداشتند.

ترکاشوند گفت: شاید اگر رئیس‌جمهوری دیگری بود نماینده خود را به این سفر می‌فرستاد و برایش اهمیتی نداشت که در این شرایط پرواز کند؛ بلکه پشت میز می‌نشست و تلاشی برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم از نزدیک انجام نمی‌داد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه -۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان شهیدشان روز سه شنبه -اول خرداد- در تبریز و قم و روز چهارشنبه -دوم خرداد- در تهران برگزار شد و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر این شهیدان خدمت نماز خواندند؛ تشییع پیکر این شهدای والامقام در ادامه روز پنجشنبه -سوم خرداد- در بیرجند و مشهد برگزار خواهد شد؛ قرار است پیکر شهید رئیسی در حرم مقدس امام هشتم (ع) به خاک سپرده شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس