واکنش بورل به حملات وحشیانه اسرائیل به رفح

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حملات هوایی رژیم صهیونیستی به رفح را وحشتناک توصیف کرد.

به گزارش مشرق، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس می‌گوید که حملات اسرائیل به رفح ثابت می‌کند که هیچ مکانی در غزه امن نیست.

وی گفت: «این حملات باید فوراً متوقف شود» و افزود که دستورات موقت دیوان بین‌المللی دادگستری (ICJ) برای توقف تهاجم رفح باید اجرا شود و قوانین بین‌المللی حقوق بشر باید رعایت شود.

در پی حمله شبانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در نزدیکی رفح که از سوی ارتش صهیونیستی به عنوان مکان امن اعلام شده بود، تاکنون براساس آمار اعلام شده حداقل ۵۰ تن که بیشتر آنان زن و کودک بودند، به شهادت رسیده اند.

این حمله یک روز پس از آن اتفاق افتاد که دادگاه بین‌المللی لاهه از رژیم صهیونیستی خواست حمله به رفح را متوقف کند. منابع محلی و شاهدان عینی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حدود ۸ بمب که حجم جنایت را نشان می‌دهد و احتمالا از بمب‌های ۲ هزار پوندی آمریکا استفاده شده است، به سمت چادرهای آوارگان شلیک کرده و افراد داخل چادرها که بیشتر آنها کودک و زن بودند در آتش سوختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    3 0
    رژیم وحشی و خونخوار و جلاد اسرائیل خود را تنها دموکراسی آسیای غربی و ارتش حیوان خود را اخلاقی ترین ارتش دنیا می نامند. بشر باید به این همه پلشتی خون گریه کند. ننگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    بایدبا توان وقدرت تل آویو مرکز موجودیت صهیونیستهارا بزنند
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    0 0
    از فرصت باید استفاده کرد و یک ارتش از ازادگان جهان که ضد صهیون هستند راه اندازی کرد و تمام دنیا را برای این وحشی های بی صفت نا امن کرد. اونها ترور میکنند خوب ما که چلاق نیستیم ما هم همین کار با این حرومزاده ها بکنیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس