دیدار فرزندان دبیران کل حزب‌الله لبنان با خانواده رئیس‌جمهور شهید

دختران سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و شهید سید عباس موسوی دبیرکل فقید این جنبش در بیت رئیس‌جمهور شهید حضور یافتند.

به گزارش مشرق، دختران سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و شهید سید عباس موسوی دبیرکل فقید این جنبش با حضور در بیت رئیس جمهور شهید، پیام تسلیت سید حسن نصرالله را به خانواده شهید آیت‌الله رئیسی ابلاغ کردند.

خانم زینب نصرالله دختر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و خانم سیده بتول موسوی دختر شهید سید عباس موسوی دبیرکل فقید حزب الله لبنان به همراه پنج نفر از نمایندگان این جنبش، با حضور در بیت رئیس جمهور شهید، پیام تسلیت سید حسن نصرالله را به خانواده شهید آیت الله رئیسی ابلاغ کردند.

در این دیدار صمیمی نمایندگان حزب الله لبنان با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی، مدیریتی و سجایای اخلاقی شهید رئیسی از جمله اخلاص، ولایتمداری، تدین و مردم داری، به حمایت مستمر رئیس جمهور شهید از محور مقاومت، بویژه مقاومت اسلامی لبنان اشاره و بر ضرورت تداوم راه و رویکرد ایشان تاکید کردند.

حاضران همچنین لزوم تدوین و انتشار آثار گوناگون در خصوص شخصیت و سیره این شهید عزیز و ترجمه ان به زبان‌های دیگر را مورد تأکید قرار دادند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

دیدار فرزندان دبیران کل حزب‌الله لبنان با خانواده رئیس‌جمهور شهید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • M.M IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    11 3
    با درود به خانواده محترم کرامی سیّد حسن‌ نصرالله...بسیار سپاسگزاریم... روح مادر مکرمه سیدحسن نصرالله شاد و غرق رحمت...
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    9 4
    شیعیان لبنان از خیلی ایرانی ها ایرانی هستند
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      0 0
      ايكاش با بازمانده هاى تنها مادر شهيد ژاپنى الاصل هم در ايران ديدارى داشته باشند ،،،،، 🤲🤲🤲
  • نصر IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    8 1
    خدا بکشد انکه این عزیزان را شهید کرد .انشاءالله
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      2 2
      چرا اصرار داشتن در افتتاح سد وزیر امورخارجه هم باشد؟ چون می دانستن که پس از ترور رئیسی همه مردم به امیرعبداللهیان رای خواهند داد که شخصیت یک رئیس جمهور را داشت. هردو را حذف کردن.
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    8 2
    دلتنگتیم سید.حلالمون کن
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    مجهدین خلق می گند اینها مارا کشتند و اینکه همکاری ما با صدام هم دروع بوده ....توصیح بده گروه با گروهک چه فرقی داره ....
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    1 0
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم والعن اعدائهم واهلک عدوهم اجمعین
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    2 1
    باتشکر از خانواده سید حسن نصرالله وخانواده سید عباس موسوی ،شیعیان ایران ولبنان از قدیم باهم پیوند ناگسستنی داشته ودارند، به امید سربلندی اسلام ومسلمین امین🤲✌️🇮🇷🙏
  • بابک گیلانی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    براران سانحه هوایی برای ریس جمهور شهید و یاران باوفایش یک اتفاق بود.بدون سند و مدرک حاشیه سازی نکنید-نیروهای قویتر از شهید ریسی هم در حوزه علمیه قم داریم- نگران نباشد شهید ریسی اخرین فرد مومن که نبود- بجای اتهام زنی بدون مدرک، در فکر انتخاب اصلح و پییش بردن قطار رشد و توسعه کشور باشید. درود بر شهیدان و امام شهید و حامیان شهدا
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    1 0
    خدا مادر مکرمه سید را قرین رحمت و به ایشان صبر جزیل عنایت فرماید. قدر گوهر را گوهری می شناسد، جناب سید حسن می داند که شهید عزیز سید ابراهیم رئیسی و شهید امیر عبداللهیان چه خدماتی به نیروی مقاومت نمودند، روحشون شاد و راهشان پر رهرو ان شاء الله شبیه ترین به شهید جمهور در عمل، رئیس جمهور شود. به برکت صلوات بر حضرت محمّد و آل محمد اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس