‌

غضنفری: اگر کسی بخواهد در این حوزه وارد شود نیازمند بررسی همه جانبه و رصد شرایط موفقیت برای رای آوری و بدست گرفتن دولت به منظور بسامان کردن کارها و حل مشکلات و تراز رساندن ناترازی هاست.

به گزارش مشرق، محمد غضنفری، رئیس صندوق توسعه ملی از احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در حال بررسی شرایط و رصد وضعیت هستم.

در ادامه گفتگوی مهدی غضنفری با پایگاه خبری برنا را بخوانید:

** مهدی غضنفری، رئیس صندوق توسعه ملی از احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت و تشریح کرد: برای حضور قطعی در انتخابات ریاست جمهوری فعلا زمان داریم؛ من در حال بررسی شرایط هستم؛ برخی از دوستان و همکاران سابق من پیشنهاداتی در این باره داده اند ولی فعلا حضورم در حد گمانه زنی است.

** به نظر رئیس صندوق توسعه ملی: اگر کسی بخواهد در این حوزه وارد شود نیازمند بررسی همه جانبه و رصد شرایط موفقیت برای رای آوری و بدست گرفتن دولت به منظور بسامان کردن کارها و حل مشکلات و تراز رساندن ناترازی هاست. بلند کردن این تفکر نیازمند تفکر همه جانبه است تا فرد با اطمینان خاطر در کارزار رقابت وارد شود و با هدف تحقق برنامه هفتم توسعه اقداماتی را انجام دهد.

** مهدی غضنفری ادامه داد: من به عنوان کسی که تئوری حکمرانی متعالی را برای اولین بار مطرح کردم فکر می‌کنم باید اصلاحات را در تئوری‌ها انجام دهیم و بدون این کار و تفاوت قائل شدن بین موضوعات ممکن است در مسیر سعی و خطا و مسیرهای متعدد بیفتیم؛ ممکن است به جای حل مشکلات، چاله‌ها را بیشتر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    اگر می توانید شبیه شهید خدمت ریسی عمل کنید بسم اله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس