کد خبر 1607776
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی «MQ۹» در آسمان یمن+ فیلم

نیروهای مسلح یمن فیلم لحظه برخورد موشک یمنی به پهپاد آمریکایی «MQ۹» در آسمان این کشور و سرنگونی آن را منتشر کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن فیلمی را از لحظه هدف قراردادن پهپاد آمریکایی «MQ۹» در آسمان یمن و سرنگونی آن را منتشر کردند.

بر اساس این فیلم پس از رصد پهپاد متخاصم آمریکایی در آسمان یمن، نیروهای مسلح یمن با شلیک یک فروند موشک زمین به هوا این پهپاد گران‌قیمت آمریکایی را سرنگون کرده‌اند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: سپیده‌دم امروز یک پهپاد آمریکایی «MQ۹» را در جریان انجام مأموریت خصمانه در آسمان استان مارب سرنگون کردیم.

سریع افزود: سرنگون‌کردن پهپاد آمریکایی «MQ۹» با موشک زمین به هوای ساخت داخل انجام شد. عملیات سرنگونی پهپاد «MQ۹» تنها چند روز پس از سرنگون‌کردن پهپاد دیگری از همین نوع در آسمان استان البیضاء به انجام رسید.

وی ادامه داد: این ششمین عملیات سرنگون‌کردن پهپاد «MQ۹» است که در جریان نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» در حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین انجام می‌گیرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما به توسعه توانمندی‌های دفاعی خود برای مقابله با تجاوز آمریکا و انگلیس و تمامی قدرت‌های متخاصم ادامه خواهیم داد.

سریع ادامه داد: ما به یاری ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه تا توقف تجاوز و رفع محاصره از این باریکه ادامه می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 1
    یکیشو سالم بیارین ایران
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 1
    دست تون درد نکنه
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    5 1
    خداراشکرکه دلاورمردان یمن به این تجهیزات پدافند عالی دسترسی پیدا کردند!اماامکانش هست سرعت جاکن شدن یاشتاب اولیه این موشک پدافنددویاسه برابربیشترشود؟یعنی زمان شلیک تااصابت،سه برابر سریع تردرارتفاع پروازی سه۳برابربالاترازاین مقدارتا فرداروزی پهپاد۵۰۰میلیون دلاریglobal rangeراهم شایدکه دلاورمردان یمن شکارکردند!که هفت۷فروند یانکی هافقط مخصوص رصداقیانوس هندساخته اند
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 1
    الموت ل آل سعود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس