‌

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هرچه ما به سوی محدود شدن نگاه‌های سیاسی حرکت کنیم و سلیقه‌ها محدود شود، به همان میزان عقب‌ماندگی پیدا خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره راهکار مشارکت در انتخابات گفت: باید همه سلایق و مردم ایران بتوانند حضور پیدا کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره این‌که عده‌ای عنوان می‌کنند مشکلات معیشتی و اقتصادی باعث شده است مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند، بیان کرد: مشکلات اقتصادی هم ریشه‌اش در این است ما از همه سلایق دعوت نکرده‌ایم که بیایند و آن‌ها هم دیدگاه و تجربیات خودشان را بگویند.

وی تاکید کرد: هرچه ما به سوی محدود شدن نگاه‌های سیاسی حرکت کنیم و سلیقه‌ها محدود شود، به همان میزان عقب‌ماندگی پیدا خواهیم کرد.

منتخب مجلس دوازدهم در مورد تاثیر عملکرد مجلس یازدهم و دولت در شرایط ایجاد شده، اظهار داشت: مجلس با دولت همکاری کامل را داشت اما خود دولت ضعیف عمل کرد که علت هم وجود ساختارهای نامناسب در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    2 2
    تنها کسی که میتونه باعث حضور مردم بشه وجود دکتر احمدی نژاده که البته افرادی در بدنه نظام در ظاهر خود را مقید به نظام و مردم میدانن ولی در باطن سعی در عدم حضور مردم و ضربه زدن هستند.والبته خود را یاور انقلاب و مردم میدانن
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    یادمه صباغیان موقعی که شهید رییسی وزراش رو برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کرده بود همه اش بعنوان مخالف حرف میزد
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    هیچ کشوری بدون‌ مشکل نيست درزمان انتخابات نامزدها یی می آيند وعده نشدنی می دهند وقتی هم که‌ به‌ قدرت رسيدند چیزی که‌ برايشان مهم نيست مردم‌ هستن فقط به دنبال حزب وجناح خود هستن نه منافع ملی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس