‌

ضرغامی درباره شایعات رسانه‌ها مبنی بر دخالت دولت در امر انتخابات توضیح داد: دولت هیچ‌گونه دخالتی در امر انتخابات و حمایت از کاندیدای خاصی ندارد.

به گزارش مشرق، عزت‌الله ضرغامی، دولت سیزدهم: علیرغم برخی از ادعاها و گمانه‌زنی‌ها دولت هیچ‌گونه دخالتی در امر انتخابات و حمایت از کاندیدای خاصی ندارد. من هم اعلام کردم اصولا نمی‌خواهم شورای نگهبان درباره من قضاوت کند.

در ادامه گفتگوی عزت‌الله ضرغامی با ایلنا را می‌خوانید:

** ضرغامی درباره شایعات رسانه‌ها مبنی بر دخالت دولت در امر انتخابات توضیح داد: دولت هیچ‌گونه دخالتی در امر انتخابات و حمایت از کاندیدای خاصی ندارد؛ رویه شهید رئیسی هم همین‌طور بود در مجلس هم ایشان همین توصیه را داشت. من هم اعلام کردم اصولا نمی‌خواهم شورای نگهبان درباره من قضاوت کند، اشکال دارد؟

** عزت‌الله ضرغامی درباره این‌که دعواهای سیاسی در طیف جریان تندرو چقدر می‌تواند بر میزان مشارکت تاثیرگذار باشد و چه لوازمی برای بالا بردن مشارکت لازم است گفت: برداشت شخصی‌ام این است خیلی از کسانی که در انتخابات‌های قبلی رغبتی به حضور در انتخابات نداشتند و شاید اعلام موضع رسمی هم می‌کردند این بار احساس‌شان این است که می‌توانند بیایند در انتخابات شرکت کنند و این را ثمره برکت شخصیتی مانند آیت‌الله رئیسی می‌دانم و باید این را قدر بدانیم..

وی خاطرنشان کرد: دولت از انتخابات پرشور حمایت می‌کند و تمام سعی‌اش این است که بدون دخالت و حمایت از کاندیدای خاصی انتخابات پرشور باشد و آمادگی این را دارد برای رئیس جمهور بعد هر کسی که بود صادقانه اطلاعات لازم را در اختیارش بگذارد و با او همکاری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس