کد خبر 1609843
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس یکی از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته برای رفع موهای زائد بدن است. ارائه این محصول در کشور توسط شرکت نویان طب مانلی صورت می پذیرد. البته دستگاه‌های متنوعی در این زمینه در بازار موجود است اما این محصول یکی از بهترین گزینه هاست؛ چرا که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار مناسب است.

دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 جدیدترین مدل این دستگاه است که روانه بازار شده. باتوجه‌به ویژگی‌های فوق‌العاده این دستگاه شاهد عملکردی برتر و اثربخشی زیاد این محصول در مقایسه با دستگاه‌های مشابه هستیم. همین امر باعث جلب رضایت کلینیک داران و استفاده آن در کلینیک‌های زیبایی شده است.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و انواع آن

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

خرید این دستگاه به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین محصولات در ازبین‌بردن موهای زائد بدن، بسته به انتخاب خریدار، طول‌موج موردنظر و حتی توان خروجی این دستگاه دارای قیمت متفاوتی در این زمینه است. قیمت دستگاه‌ لیزر تیتانیوم پلاس در شرکت نویان طب مانلی به‌عنوان یکی از مراکز فعال و معتبر عرضه این محصول، بین ۴۲۵۰۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰۰۰ است.

درصورتی‌که اقدام به خرید نقدی این دستگاه نمایید، مسلماً با تخفیف مناسب از طرف این شرکت همراه است. شرکت نویان طب مانلی به‌عنوان یکی از مراکز عرضه‌کننده این دستگاه لیزر را با گرید A به خریداران عرضه می‌کند. باتوجه‌به داشتن این ویژگی مهم، می‌توان گفت قیمت این دستگاه و خرید آن از این شرکت دارای قیمت مناسب و معقولی است.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و انواع آن

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس چیست؟

یکی از دستگاه‌های پیشرفته برای ازبین‌بردن موهای زائد تیتانیوم پلاس یا همان دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم پلاس است. این دستگاه که تولید شرکت آلما الیز آمریکا است، با بهره‌گیری از سه طول‌موج متفاوت به‌صورت هم‌زمان، اقدام به نفوذ به عمق لایه‌های پوست و ازبین‌بردن ریشه‌های موی زائد می‌نماید. استفاده از یک دستگاه خنک‌کننده قوی در هنگام کار دستگاه در این مدل، مانع از سوختگی پوست در زمان لیزر می‌شود.

واردکردن سه طول‌موج متفاوت در سه عمق مختلف با بهره‌گیری از این دستگاه، باعث ارسال هم‌زمان فولیکول و غیرفعال‌شدن ریشه مو می‌شود. هند پیس به‌کاررفته در دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس به‌عنوان یکی از قطعات اصلی و حیاتی دارای یک برنامه صفحه گستر است. این بدین معناست که دستگاه فوق در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار، دارای بزرگ‌ترین ابعاد سر اپلیکاتور است.

با استفاده از این آپشن مدت‌زمان درمان بیمار تا ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. در کنار این ویژگی‌های برتر، استفاده از سیستم مدرن خنک‌کننده باعث می‌شود که پوست در هنگام انجام لیزر خنک بوده که باعث آرامش و طیب خاطر بیمار خواهد شد.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و انواع آن

ویژگی‌های برتر دستگاه لیزر تیتانیوم

علاوه بر برخی آپشن‌ها و ویژگی‌های این مدل دستگاه لیزر که در بخش قبل به آن اشاره شد، محصول فوق دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیاری برای ازبین‌بردن موهای زائد است:

  • با به‌کارگیری این دستگاه در کلینیک‌های زیبایی، بیماران در هنگام لیزر هیچ دردی را احساس نمی‌کنند. این ویژگی تا حد بسیاری مربوط به استفاده از سیستم خنک‌کننده این دستگاه است.
  • دارای طول موج چهارم جهت روشن سازی نواحی خاص و تیره بدن علاوه بر لیزر موهای زائد.
  • عملکرد درست این دستگاه مناسب برای استفاده انواع پوست و مو حتی پوست‌های برنزه و موهای رنگ روشن است.
  • با دریافت تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا FDA ، می‌توان بدون دغدغه از این دستگاه در مراکز کلینیک‌های زیبایی بهره گرفت. مجوز CE اروپا نیز از دیگر افتخارات این دستگاه در کارنامه است.
  • دارای سیستم عامل اندروید و نمایشگر 4k
  • دارای کد IRC از اداره کل تجهیزات پزشکی(در صورت تهیه این دستگاه از نویان طب مانلی)

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

امروزه شاهد تولید دستگاه‌های پیشرفته و مدرنی برای ازبین‌بردن موهای زائد هستیم که مسلماً بسته به انتخاب هر مدل، باید هزینه متفاوتی را دراین‌خصوص پرداخت نمود. به همین دلیل برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد در مدل‌های مختلف، بهتر است از یک مجموعه معتبر و شناخته شده اقدام کنید.

شرکت نویان طب مانلی به‌عنوان یکی از مراکز ارائه‌کننده این محصولات، دارای مجموعه‌ای از دستگاه‌های متنوع در سبد محصولات خود است که مطابق با تغییرات روز در بازار جهانی، به‌روز می‌شود. دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۴ نیز با داشتن آپشن‌های متنوعی که در طول مقاله به آن اشاره شد، از محصولات و مشهور موجود در این شرکت است. نویان طب مانلی بدون تأکید بر روی برندی خاص، تنها با دارابودن آپشن‌های متنوع در محصولات مرتبط اقدام به گلچین محصولات باکیفیت و متفاوت در این زمینه می‌نماید.

مشخصات کلی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

  • استفاده از تجهیزات پیشرفته در این محصول، باعث ایجاد عملکرد سریع این دستگاه به نسبت محصولات مشابه شده است.
  • سیستم خنک‌کننده فوق پیشرفته تعبیه شده که باعث بهبود عملکرد دستگاه و رضایت بیماران می‌شود.
  • مدل‌های متنوع این دستگاه که قدرت انتخاب را برای خریدی متنوع در مدل‌های تک هند پیس نیز ایجاد نموده.
  • دستگاه لیزر تیتانیوم با دارابودن یک صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، باعث سهولت در انجام کار با این محصول شده
  • استفاده از سیستم‌عامل اندروید برای کنترل عملکرد نمایشگر
  • استفاده از سه طول‌موج الکساندرایت، دایو و اندیاک به‌منظور پوشش بهینه و کامل مواد مختلف مو
  • خروجی توان بالای این دستگاه باقدرت ۱۲۰۰ تا ۱۶۰۰ وات
  • ارائه گارانتی یک‌ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ سال در شرکت نوسان طب مانلی

خدمات پس از فروش ارائه‌دهنده توسط شرکت نویان طب مانلی

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس از مجموعه نویان طب مانلی در مقایسه با سایر مراکز ارائه‌کننده این محصولات، با خدمات متمایز این شرکت همراه خواهد بود:

  • گارانتی یک‌ساله برای تمام دستگاه‌ها با تعویض بدون قیدوشرط
  • تعویض رایگان قطعات تا یک سال
  • خدمات پس از فروش ۱۰ساله
  • نصب و آموزش رایگان به همراه اعطای مدارک معتبر اپراتوری
  • امکان ارسال رایگان به سراسر کشور
  • ارائه مشاوره رایگان به‌منظور افتتاح و تجهیز نمودن کلینیک‌های زیبایی
  • امکان خرید این محصول به‌صورت نقد و اقساطی

همچنین این شرکت در سبد محصولات خود، انواع دستگاه لاغری، دستگاه جوانسازی و هایفو، دستگاه کیوسوئیچ را موجود دارد که در صورت استعلام قیمت دستگاه هایفو و سایر دستگاه های کلینیکی به وبسایت این شرکت مراجعه فرمایید.

کلام پایانی

یکی از محصولات مهم، کاربردی و پیشرفته مطابق با جدیدترین محصولات به‌روز دنیا در زمینه ازبین‌بردن موهای زائد، مربوط به دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس است. این برند معتبر به‌عنوان یک محصول کاربردی جدید در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی مورداستفاده است. این دستگاه با داشتن آپشن‌های مختلف که می‌توان به عملکرد سه موج و سیستم خنک‌کننده به‌عنوان آپشن‌های برتر آن اشاره کرد، دارای تأییدیه از سازمان غذا و دارویی آمریکا FDA و مجوز CE اروپا در این زمینه است.

باتوجه‌به مدل انتخابی مجموعه‌داران و کلینیک داران زیبایی به‌عنوان خریداران مطرح این محصولات و استفاده از آپشن‌های مختلف، شاهد تفاوت در قیمت تمام شده این محصول هستیم.

جهت اطلاع از قیمت نقد و اقساط دستگاه لیزر تیتانیوم و سایر دستگاه های کلینیکی با مشاوران نویان طب مانلی در تماس باشید یا به وبسایت این شرکت مراجعه فرمایید.

شماره تماس کارشناس: 09129096358

آدرس وبسایت نویان طب مانلی: https://noyantebmanely.com/

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس