دستور ستاد مشترک ارتش اسرائیل برای تهیه طرح عملیات زمینی علیه حزب‌الله

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چهار اسیر دیگر این رژیم در غزه کشته شده اند. همچنین وضعیت شمال سرزمین های اشغالی به شدت بغرنج شده و ساکنان اشغالگر سرزمین های اشغالی از این وضعیت به شدت عصبانی هستند.

سرویس جهان مشرق - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۴ اسیر اسرائیلی در غزه اذعان کرد. دانیل هاگاری گفت این ۴ اسیر اسرائیلی حدود یک ماه پیش با همدیگر در مکانی واحد در خان یونس کشته شدند. قبل از این گردان‌های قسام اعلام کرده بود ۴ اسیر اسرائیلی در نتیجه بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.

روزنامه هاآرتص در تیتر صفحه اول خود در این رابطه نوشت: "ارتش اسرائیل تایید کرد که چهارتن از اسرای اسرائیلی که در غزه اسیر بودند، کشته شدند - احتمالا توسط سربازان ما کشته شدند"

افتضاحی دیگر از ارتش ابر قدرت اسرائیل/ هاآرتص: احتمالا خودمان آنها را کشتیم/ روزنامه صهیونیست: برای اطفای آتش در شمال نیرو کم داشتیم، مجبور شدیم از زخمی‌ها استفاده کنیم! + عکس

صهیونیست‌ها از آغاز جنگ تاکنون ده‌ها اسیر خود را در نوار غزه بر اثر بمباران‌های جنون‌آمیز به قتل رسانده‌اند و این اتفاق اولین بار نیست که رخ میدهد. شرایط برای دولت رژیم صهیونیستی با ادامه عملیات زمینی روز به روز در حال بدتر شدن است و باوجود گذشت بیش از هشت ماه از آغاز جنگ، ارتش این رژیم به جز قتل عام مردم فلسطین در غزه، هیچ دستاورد دیگری نداشته است.

در اتفاقی دیگر در شمال سرزمین های اشغالی، پس از حملات گسترده حزب الله لبنان به کریات شمونه و وقوع آتش سوزی گسترده در این مناطق، صهیونیست‌ها به قدری از اطفاء حریق عاجز ماندند که مجبور به استفاده از نیروهای زخمی برای اطفاء حریق شدند!

یدیعوت آحارانوت در این رابطه در تیتر صفحه نخست خود نوشت: مناطق شمالی در شعله های آتش می سوزد: تلاش برای نجات خانه های ساکنان از آتش. استفاده از افراد مجروح و زخمی برای اطفاء آتش در مناطق شمالی

افتضاحی دیگر از ارتش ابر قدرت اسرائیل/ هاآرتص: احتمالا خودمان آنها را کشتیم/ روزنامه صهیونیست: برای اطفای آتش در شمال نیرو کم داشتیم، مجبور شدیم از زخمی‌ها استفاده کنیم! + عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    3 1
    رژیم حرامزاده و کودک کش اسقاطیل
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    3 1
    لعنت بر اسراییل
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    3 1
    مرگ بر اسراییل
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    0 0
    احتمالات در کار نیست حتما خودتون کشتید برای نتانیاهو مهم نیست اوفقط به ماندنش می اندیشد .خودش هم می داند که اسرائیل نخواهد ماند .
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    1 0
    نتانیاهو به عمد اسرای خودی را درغزه می کشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس